برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ
سرخط خبرها

با اعلام رسمی AFC سهمیه ایران ۲+۲ شد/ شهر خودرو و استقلال در پلی آف+عکس

  • کد خبر: ۱۱۲۵۱
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
با اعلام رسمی AFC سهمیه ایران ۲+۲ شد/ شهر خودرو و استقلال در پلی آف+عکس
کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ماه گذشته چند رسانه عربی مدعی شدند که سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ تغییری نکرده و ۲+۲ است، اما فدراسیون کشورمان پیش از این اعلام کرده بود که سهمیه افزایش یافته در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا، ۳+یک خواهد بود.
امروز کنفدراسیون آسیا جدول بازی‌ها در مرحله پلی آف را اعلام کرد که استقلال و شهر خودرو را در این مرحله جای دارد تا به صورت رسمی سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، ۲+۲ باشد.

 

با اعلام رسمی AFC سهمیه ایران ۲+۲ شد/ شهر خودرو و استقلال در پلی آف+عکس

 

بنا به جدول رسمی AFC، استقلال باید در گام نخست در ورزشگاه آزادی به مصاف برنده جدال تیم‌های الفیصلی اردن و الکویت کویت برود و سپس در صورت پیروزی، به آخرین دور پلی‌آف می‌رسد تا مقابل الریان در دوحه پیکار کند.
در سوی مقابل، شهر خودرو باید در اولین گام با برنده دیدار چنای هند با الرفاع بحرین بازی کند. پیروزی در این مسابقه، نماینده مشهد را به دور بعدی می‌فرستد.
پرسپولیس و سپاهان دو نماینده ایران که به صورت مستقیم در گروه بندی قرار می‌گیرند، طبق تقسیم بندی سال گذشته، در یکی از گروه‌های C یا D هستند و رقیب شدنشان با سعودی‌ها قطعی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->