پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه! پخش زنده بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۲۶۳ وب‌سایت شرط‌بندی در فوتبال شناسایی شد تیم لیگ برتری در آستانه فروش کار سخت آتیلا برای نشستن روی نیمکت استقلال گلر سابق استقلال خانه‌نشین شد بالده در لیست فروش بارسلونا پیشنهاد پرسپولیس ترابی را راضی نکرد جام تکلیف نکونام را مشخص می‌کند پاس گل زاهدی در روز پیروزی آویسپا
سرخط خبرها

سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند

  • کد خبر: ۲۲۴۶۸۱
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند
پیشکسوت داوری ایران و خراسان رضوی گفت: مسئولان استان یک‌دست شده و از هر طریق ممکن شرایط قانونی را برای برگزاری انتخابات هیات فوتبال با پروسه قبلی خود مهیا کنند.

رضا سخندان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص آسیب‌های تاخیر یک ساله برگزاری انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: در ۴ سال گذشته مشکلات زیادی داشتیم. فوتبال خراسان رضوی در اکثر موارد از قبیل تیم‌داری، داوری و سایر مسائل پسرفت داشته است.

وی افزود: سال گذشته برای انتخابات نام‌نویسی کرده و صلاحیت ۴ نفر تایید شد و مقرر شد انتخابات انجام شود، اما یکی از دوستان که تایید صلاحیت نشده بود در یک سال گذشته به دنبال تایید صلاحیت خود بود که یک سال به عملکرد ۴ سال گذشته خود نیز اضافه کرد.

پیشکسوت داوری ایران و خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام تقصیرات را به گردن مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی انداخته‌اند، در حالیکه مدیرکل استان کمترین نقش را در این اتفاقات داشته و باید پروسه انتخابات توسط هیات فوتبال خراسان رضوی انجام می‌شد. مقصر اول و آخر تاخیر در برگزاری انتخابات، هیات فوتبال خراسان رضوی است.

سخندان تصریح کرد: فدراسیون فوتبال نیز با هیات فوتبال در این امر همکاری داشته است. کمیته انتخابات که باید تشکیل می‌شده نشده است. با این وجود مجددا ثبت‌نام انتخابات را آغاز کرده‌اند که این کار توهین به کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده و توهین به فوتبال این شهر است.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال غیرقانونی است. اگر تاخیر در برگزاری انتخابات از سوی مسئولان مشهد و یا استان بوده، برگزاری ثبت‌نام مجدد درست بود، اما این تاخیر از سوی هیات فوتبال و فدراسیون رخ داده است. این دوستان نیز نمی‌توانند تبصره و ماده بیاورند و به آن به استناد کنند تا مجددا ثبت‌نام را برگزار کنند. حالا نفراتی که تایید صلاحیت شده‌اند می‌خواهند به دیوان عدالت اداری، AFC و فیفا شکایت کنند.

پیشکسوت داوری ایران و خراسان رضوی گفت: مسئولین کل استان از استاندار تا فرماندار و نماینده‌های مجلس گرفته باید ارزش و احترام برای جوانان این شهر قائل شوند و آنان را نجات دهند. جوانان این شهر دلشان به فوتبال خوش است. آقایان در این ۴ سال از خودشان تعریف‌های بسیار کردند، اما در حال حاضر به غیر از چند تیم لیگ سومی هیچ تیم دیگری نداریم.

هیچکس دیگر نمی‌خواهد نزدیک فوتبال شود

سخندان خاطرنشان کرد: هیچکس دیگر در این استان نزدیک فوتبال نمی‌شود، فوتبال ورزشی است که نیاز به پول و اسپانسر دارد. قبلا تیم‌های صنعتی زیادی داشتیم. آدم‌های مختلف از گروه‌ها و اسپانسر‌های مختلف در کنار تیم‌ها حضور داشتند و کمک می‌کردند، اما به خاطر رفتار‌هایی که با آنان صورت گرفته دلشان نمی‌خواهد دیگر کنار فوتبال بیایند.

وی افزود: کسی که می‌بیند از بیرون او را نمی‌خواهند، بهتر است جایگاه خود را تحویل داده و برود. چه اصراری به ماندن خود دارد. اگر توانایی دارد، توانایی‌اش را در جای دیگر نشان دهد و دست از سر این فوتبال بردارد.

سخندان تاکید کرد: تنها راهکار این اتفاق این است که تمام مسئولان استان یک‌دست شده و از هر طریق ممکن شرایط قانونی را برای این فوتبال مهیا کنند و انتخابات را با پروسه قبلی خود برگزار کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->