راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی
سرخط خبرها

تمام فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد در دستگاه‌های اجرایی استخدام می‌شوند

  • کد خبر: ۱۱۹۰۲
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
تمام فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد در دستگاه‌های اجرایی استخدام می‌شوند
مشاور سازمان امور اداری و استخدامی کشور بیان کرد: طبق قانون، دولت موکلف است تا پایان برنامه ششم توسعه تمام فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد در دستگاه‌های اجرایی استخدام شوند و به‌شکل جدی پیگیر اجرای آن هستیم.
اسم علی‌اکبری اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران را مشکلات مربوط به اشتغال عنوان کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات و مسائل خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان مربوط به اشتغال فرزندان و خانواده آن‌ها است که تمامی دستگاه‌های درصدد برطرف‌کردن این مشکل هستند.

علی‌اکبری با بیان اینکه ۳۰ درصد استخدامی‌های دولتی به فرزندان ایثارگران اختصاص می‌یابد، تصریح کرد: در تمامی آزمون‌های استخدامی ۳۰ درصد استخدامی‌های دولتی به فرزندان شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان اختصاص می‌یابد که اجرای آن به شرط قبولی این افراد در آزمون‌ها است.

مشاور سازمان امور اداری و استخدامی کشور بیان کرد: طبق قانون، دولت موکلف است تا پایان برنامه ششم توسعه تمام فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد در دستگاه‌های اجرایی استخدام شوند و به‌ شکل جدی پیگیر اجرای آن هستیم.

وی اظهار کرد: فرزندان شهدا و جانبازانی که در دستگاه‌های اجرایی درحال خدمت هستند با رده‌های استخدامی مختلفی همچون پیمانی، رسمی آزمایشی و رسمی قطعی تبدیل وضیعت می‌شوند که از سوی دیوان اداری رای صادر شده و برای برطرف کردن مشکلات تبدیل وضیعت فرزندان شهدا و جانبازان تلاش می‌کنیم.
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->