ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

خراسان رضوی سومین رتبه طلاق در کشور

  • کد خبر: ۱۲۰۳۱
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
خراسان رضوی سومین رتبه طلاق در کشور
معاون مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در امور شهرستان‌ها گفت: درصد طلاق در استان خراسان رضوی بالاست؛ به طوری‌که سومین رتبه طلاق کشور مربوط به این استان است.
به گزارش شهرآرانیوز، مجید صفایی مقدم افزود: با وجود اینکه هدف از ازدواج باید آگاهانه، به‌هنگام و پایدار باشد، اما چنین اتفاقی نمی‌افتد و جوانان نمی‌دانند چه زمانی ازدواج کنند و اغلب از روی ناآگاهی است.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در امور شهرستان‌ها، گفت: هرچند برخی سمن‌ها در حوزه ازدواج فعال هستند، اما درصد طلاق بالاست، چون مشاوره خوبی به جوانان داده نمی‌شود.

صفایی در ادامه با اشاره به اینکه «چون سمن‌های فعال در سطح استان خراسان کم است،  حوزه جوانان کم‌فروغ است»، افزود: درحال حاضر ۲۰۰ خانه جوان در سطح کشور در حال ساخت است.  هدف از ساخت خانه‌های جوان برای فراگیری ارتباطات اجتماعی و دیگر آموزش‌ها برای مدیریت آینده کشور است.

صفایی گفت: بودجه‌های خوبی در استان خراسان وجود دارد، ولی کسانی از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد که سمن داشته باشند. سمن‌هایی که اکنون هستند ۲۰ درصدشان در حوزه فرهنگی و ۶۰ درصد در حوزه اجتماعی و باقی در دیگر حوزه‌ها فعال هستند.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم در سطح استان سمن‌ها را به سمت مسائل اقتصادی سوق دهیم تا جوانان را کارآفرین کنیم، از سویی هرچند سعی می‎شود بین جوانان شهر و جامعه با نهاد‌های دولتی ارتباط خوبی برقرار شود، ولی هنوز کم‌فروغ است.

صفایی در پایان عنوان کرد: طی سال گذشته از وزارت ورزش و جوانان ۶۰۰ سمن اعتبار گرفتند و امسال نیز ۶۰۰ سمن دیگر در کشور اعتبار نامه خواهند گرفت که تاکنون ۳۷۰ سمن محقق شده است.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->