نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است
سرخط خبرها

هشتمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و کارتن‌سازی با هدف رونق بخشیدن به تولید برگزار شد

  • کد خبر: ۱۲۳۸۸
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
هشتمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و کارتن‌سازی با هدف رونق بخشیدن به تولید برگزار شد
هشتمین نمایشگاه چاپ،بسته‌بندی و کارتن‌سازی در مساحت ۵ هزار متر مربع در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان در قالب چاپ، بسته‌بندی، کارتن، ورق، مرکب، لیزر، تابلوسازی و... است.

تعداد مشارکت کنندگان داخلی ۱۰۰شرکت و با هدف رونق تولید در راستای گسترش و توسعه خدمات و بررسی مشکلات صنعت چاپ با حضور هیات های خارجی کشورهای افغانستان،عراق و پاکستان برپا شد.
گفتنی است این نمایشگاه ۲۷الی ۳۰آذرماه ۹۸ از ساعت ۱۶تا ۲۲جهت بازدید عموم دایر است.

همچنین شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات هتلداری، رستوران، کافی‌شاپ با حضور ۴۰ مشارکت‌کننده برگزار شد.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات هتلداری، رستوران، کافی‌شاپ با حضور ۴۰ مشارکت‌کننده در فضای ۲هزار و ۵۰۰مترمربع برگزار شد.

این نمایشگاه در راستای توجه به نیازهای حوزه توسعه صنعت گردشگری و تعمیق بخشیدن به اهداف پیشرو و توجه به تولیدات داخلی در سال رونق تولید با حضور ۴۰شرکت کننده داخلی و با حضور هیات های خارجی کشورهای پاکستان،افغانستان و عراق برپا شد.
زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در قالب تجهیزات صنعتی آشپزخانه،تشریفات،خدمات مسافرتی، اقامتی، تفریحی و سلامت است.
گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ ۲۷الی۳۰آذر ماه سال جاری از ساعت ۱۶تا ۲۲ برای بازدید علاقمندان دایر است.
بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی،ماشین‌آلات و صنایع وابسته با مشارکت ۱۰۵شرکت داخلی برگزار شد
بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی،ماشین‌آلات و صنایع وابسته با مشارکت ۱۰۵شرکت داخلی در فضای۹هزار متر مربع برگزار شد.
یافتن راه‌های گسترش و توسعه خدمات و معرفی و ارائه دستاوردهای روز در فرایند تولید صنایع غذایی از اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه است.
حضور هیات‌های خارجی سلیمانیه عراق، افغانستان، پاکستان و لهستان نیز نسبت سال گذشته چشم‌گیر است.
زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در زمینه تولیدات موادغذایی(لبنی،نوشیدنی،روغن و...)،تولیدکنندگان ماشین‌آلات خط تولید صنایع، فرآوری و بسته‌بندی است.

گفتنی است این نمایشگاه ۲۷الی ۳۰ آذرماه سال جاری از ساعت ۱۶تا ۲۲ برای بازدید عموم دایر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->