اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) جانمایی ۷۱۳ جایگاه و سازه تبلیغاتی انتخابات ریاست‌جمهوری در سطح شهر مشهد تب دِنگی چیست؟ + علائم و درمان وزارت آموزش و پرورش: هیچ معلمی مهر امسال بازنشسته نمی‌شود هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری از مردم با پیامک توقیف خودرو سازمان بهزیستی کشور: کودکان تا هجده‌سالگی می‌توانند وارد خانواده میزبان شوند برنامه‌های سازمان غذا و دارو برای ارتقای سلامت و ایمنی فرآورده‌های گوشتی و لبنی تصحیح بخش عمده برگه‌های امتحانی تا پایان خردادماه توضیحات تامین اجتماعی درباره نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی واکنش رئیس مرکز تحقیقات اپتیک و لنز ایران به تبلیغ عمل لیزیک در «سایت دیوار» یک میلیون دانش‌آموز رأی اولی آماده شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۳ همزمان با عید سعید قربان ۵ مرکز مجاز عرضه و ذبح دام در سطح مشهد مشخص شد + آدرس پیشنهاد پلیس در مورد استفاده از پابند الکترونیک برای سارقان چرا بیمه تکمیلی بازنشستگان ذیل سازمان تأمین‌اجتماعی و بیمه مرکزی نمی‌رود؟ کارگران ساختمانی «بازنشستگی پیش‌ازموعد» ندارند بلعیدن مار پلنگی توسط یک کفچه‌مار در شهرستان زاوه + فیلم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٢۶ خرداد ١۴٠٣) | بارش پراکنده باران و وزش باد شدید
سرخط خبرها
رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد:

توجه به حقوق مردم، رویکرد شورای شهر مشهد

  • کد خبر: ۱۲۶۳۰
  • ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
توجه به حقوق مردم، رویکرد شورای شهر مشهد
رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد خلاصه‌ای از آنچه در شهرداری و شورا می‌گذرد را بیان کرد و گفت: رویکرد این شورا همواره توجه به حقوق مردم بوده است، از همین رو منشور حقوق شهروندی را تصویب کردیم و برای تحقق بند‌های این منشور تحت عنوان شهری برای همگان تلاش کردیم.
به گزارش شهرآرانیوز؛ شهناز رمارم با بیان اینکه شهر زنده است و نیاز به تیمار دارد تصریح کرد:متاسفانه این شهر مناسب‌سازی نشده و در نظارت‌ها دقت لازم لحاظ نشده است.

وی به عنوان مثال به حمل و نقل عمومی و وضعیت ساختمان‌سازی اشاره کرد که متاسفانه جهت استفاده افراد معلول مناسب‌سازی نشده است و گفت: شهر گاهی برای همگان نیست ما با این مصوبه در پی ملزم کردن مدیریت شهری و دستگاه‌های اجرایی به نیاز‌های همه شهروندان هستیم.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه امسال در پی تحقق ردیف بودجه هستیم تا مانند سال جاری و سال گذشته این بودجه جهت کمک به تامین هزینه سرویس حمل‌و‌نقل دانش‌آموزی در طول سال‌های آینده نیز تامین شود، خاطر نشان کرد: این بودجه جهت کمک به تامین هزینه سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی از محل تبصره ۸ پرداخت می‌شود، اما اگر ردیف و بودجه باشد دیگر دغدغه رفت و آمد این بچه‌ها را نداریم.

رمارم با بیان اینکه برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گامی بر نمی‌داریم توضیح داد: بخش عمده این آسیب‌ها به کارکرد آموزش و پرورش بر می‌گردد، چون مدیر مدرسه به جای اینکه به فکر تدوین برنامه عملیاتی وظایف اصلی و مهم خود باشد متاسفانه درگیر پرداختن به سایر مسائل جانبی و تامین امکانات است و نقش کارپردازی را اجرا می‌کند در حالیکه قانون هم آورده که این مسائل به دستگاه‌های اجرایی بر می‌گردد.

وی با اشاره به حضور چهار نفر از آموزش و پرورش شهر در شورای اسلامی شهر مشهد یادآور شد:تلاش کردیم مصوبات خوبی برای آموزش و پرورش داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص آموزش محله محور گفت: جهت تحقق آموزش محله محور می‌توان با دفاتر تسهیل گری محلات ارتباط گیری کنید تا برای اهداف این طرح بتوانیم پاسخ مناسب داشته باشیم و شهرداری را کنار آموزش و پرورش بیاوریم.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->