تزریق واکسن HPV هنوز برای عموم لازم نیست + ویدئو محدودیت‌های ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال امام‌خمینی‌(ره) پیش‌بینی بارش‌های رگباری در برخی استان‌ها (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) مادر مشهدی چهارقلو به دنیا آورد + فیلم خروج قطار باری از ریل در ازنا لرستان (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) تاکید شهید رییسی بر مردمی کردن حفاظت از محیط زیست دستگیری ۲ شکارچی قوچ‌های وحشی در نیشابور| جریمه شکار هر قوچ ۸۰ میلیون تومان تعیین شده است سقوط خودرو در نیشابور ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصویر (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری قاتل مسلح و اعترافات این فرد جانی(۱۱ خرداد ۱۴۰۳) مرگ‌های تلخ در پشت صحنه فیلم‌ها و سریالها | بازخوانی حوادث مرگبار سینمایی بهترین زمان مصرف سرکه سیب برای کاهش وزن و قند خون | خواص سرکه سیب را بشناسید با مهمترین عوامل گرمازدگی آشنا شوید | چه چیزی باعث گرمازدگی می‌شود؟ فعالیت بدنی کم در اوقات فراغت و کاهش خطر سکته مغزی واقعا مجبوریم روزانه ۸ لیوان آب بنوشیم؟ چگونه در سوگ به کودکان کمک کنیم؟ ترکیب طب ایرانی و نوین برای ترک سیگار تولد سومین گورخر پارک ملی کویر سمنان گیر کردن پاترول روی ریل، قطار تهران - یزد را متوقف کرد + فیلم دبیر ستاد ملی جمعیت: به دنبال افزایش حق فرزند و همسر برای کارکنان دولت هستیم
سرخط خبرها

دستگیری ۷۴ مجرم در ۴۸ ساعت

  • کد خبر: ۱۳۰۲۳۱
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
دستگیری ۷۴ مجرم در ۴۸ ساعت
عملیات‌های منسجم و ضربتی پلیس، موجب کشف ۹۴ فقره سرقت در مشهد شد.

مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ فرمانده انتظامی مشهد از اجرای عملیات دوروزه پلیس در مناطق مختلف این شهر با دستگیری ۷۴ سارق، مالخر اموال مسروقه و فروشنده موادمخدر خبر داد.
سرهنگ احمد نگهبان در توضیح جزئیات این طرح ضربتی گفت: عوامل انتظامی مشهد به‌منظور ارتقای امنیت اجتماعی، طرحی ضربتی را طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح شهر اجرا و عملیاتی کردند. در این طرح ضربتی، مجریان قانون با استفاده از مستندات میدانی و تحقیقات صورت‌گرفته و پرونده‌های گشوده‌شده در کلانتری‌های مشهد، وارد عمل شدند و رد برخی سارقان و خرده‌فروشان مواد افیونی را در نقاط مختلف شهر گرفتند.
مقام ارشد انتظامی مشهد افزود: ضابطان قضایی در نیروی انتظامی مشهد، پس از کسب این سرنخ‌ها با گرفتن مجوز قضایی به‌سراغ مجرمانی رفتند که ازقبل آن‌ها را شناسایی کرده بودند و در اقدامی غافلگیرانه، این افراد را در مخفیگاهشان به دام انداختند.

سرهنگ نگهبان بیان کرد: در این عملیات، ۴۶ متهم به سرقت خودرو، لوازم داخل خودرو، خانه، باغ‌ویلا، احشام و... دستگیر شدند. این افراد پس از تشکیل پرونده در بازجویی‌های پلیسی، تاکنون به ۹۴ فقره سرقت ازجمله سرقت وسایل خانه، مغازه، تلفن‌همراه، خودرو و محتویات داخل خودرو اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در بخش دیگری از این ماموریت پلیسی، تیم‌های انتظامی حاضر در مناطق عملیاتی شهر ۱۶ مالخر اموال مسروقه را نیز شناسایی و دستگیر کردند. همچنین در همین راستا، مجریان نظم و امنیت اجتماعی، ۱۲ توزیع‌کننده مواد افیونی را که از قبل رصد و شناسایی کرده بودند، به دام انداختند. ماموران در بازرسی از مخفیگاه‌های این افراد، یک‌کیلوو ۳۱۰ گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی به‌همراه آلات و ادوات استعمال و توزین موادافیونی را کشف و توقیف کردند.

سرهنگ نگهبان در ادامه به یکی از پرونده‌های در دست رسیدگی در این عملیات چهل‌وهشت‌ساعته پلیس اشاره کرد و گفت: در این ماموریت که ماموران پاسگاه انتظامی آبروان حضور داشتند، یک تیم سه‌نفره سرقت احشام، ردزنی و شناسایی شد. در این ماموریت، عوامل دایره تجسس این پاسگاه درپی دریافت گزارش‌های سریالی درباره سرقت‌های متعدد از روستا‌های اطراف مشهد، وارد عمل شده و تحقیقات خود را ادامه داده بودند.

رئیس‌پلیس مشهد تصریح کرد: تحقیقات این پرونده ادامه داشت تااینکه فردی به‌عنوان شاکی به پاسگاه آبروان مراجعه کرد و مدعی شد افرادی ناشناس، شبانه وارد دامداری وی شده و ۱۵ راس گوسفند او را سرقت کرده‌اند. ماموران ما با بررسی سرنخ‌های به‌جامانده از متهمان، دریافتند که آن‌ها همان سارقانی‌اند که از چندی پیش درپی یافتنشان هستند. تحقیقات میدانی با استفاده از مستندات موجود در پرونده ادامه یافت تااینکه ماموران، متهم اصلی پرونده را که فردی سابقه‌دار است، شناسایی کردند و در مخفیگاهش به دام انداختند.

سرهنگ نگهبان ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه این متهم چهل‌ساله، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف و ضبط کردند. در بررسی پرونده مجرمانه این سارق سریالی، جرائمی ازقبیل شرکت در نزاع‌های دسته‌جمعی، سرقت و مزاحمت وجود داشت که این فرد در بازجویی‌های صورت‌گرفته، ضمن لو دادن دو هم‌دستش، به سرقت ۱۵ رأس گوسفند در روستای تقی‌آباد اعتراف کرد. این فرد اعتراف کرد که احشام سرقتی را به وسیله یک دستگاه پژو ۴۰۵ سرقت کرده و به فردی مالخر فروخته است.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: ماموران پاسگاه آبروان در ادامه پیگیری‌های خود دو همدست این سارق سابقه‌دار را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها نیز دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه چند قبضه قمه و چماق، کشف و ضبط کردند. گردانندگان این تیم سه‌نفره سرقت تاکنون به ۲۲ فقره سرقت احشام، موتورسیکلت و سرقت از مزارع در سطح روستا‌های مشهد اعتراف کرده‌اند. پرونده این افراد به‌همراه دیگر متهمان دستگیرشده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا ارجاع داده شد و تحقیقات از آن‌ها برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->