آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟
سرخط خبرها
مدیرعامل هلال‌احمر خراسان رضوی:

۳۰ روستا از مناطق زلزله‌زده سنگان، ارزیابی شد

  • کد خبر: ۱۳۵۳۲
  • ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
۳۰ روستا از مناطق زلزله‌زده سنگان، ارزیابی شد
مدیرعامل هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: ۳۰ روستا تاکنون مورد ارزیابی قرار گرفتند و تلفات انسانی و مجروح نداشتیم.
به گزارش شهرآرانیوز، سید مجتبی احمدی اظهار کرد: با توجه به دستور استاندار خراسان رضوی، هم‌اکنون مدیرکل بحران استانداری و نیرو‌های هلال‌احمر استان در محل زلزله سنگان خواف حضور یافته‌اند.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان رضوی افزود: گروه‌های ارزیاب و امدادی شهر‌های معین خواف شامل رشتخوار و تایباد و تربت‌جام نیز در منطقه حضور دارند.

وی از وقوع ۱۳پس‌لرزه تا ساعت ۱۲ و ۱۶ دقیقه امروز خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زلزله اصلی اتفاق افتاده امیدواریم حادثه خاص و زلزله شدیدتری نداشته باشیم.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان رضوی حضور، انسجام و عملکرد گروه‌های نظامی و انتظامی را در کنار هلال‌احمر و با مدیریت مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی خوب توصیف کرد و گفت: در حال حاضر وحشت مردم را تا حدودی داریم که باید ضمن آرامش‌بخشی نکات ایمنی را نیز گوشزد کرد.

احمدی بیان کرد: ۳۰ روستا تاکنون مورد ارزیابی قرار گرفتند و تلفات انسانی و مجروح نداشتیم.
 
امروز صبح زلزله‌ای با بزرگی ۵.۸ حوالی سنگان خواف را لرزاند که در شهرهای مختلفی این زلزله احساس شد.
منبع: فارس
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->