دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

آغاز نظارت و بازرسی جامعه حرفه‌ای هتل‌داران از هتل‌های استان

  • کد خبر: ۱۴۱۶۹
  • ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
آغاز نظارت و بازرسی جامعه حرفه‌ای هتل‌داران از هتل‌های استان
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: با شروع به کار رسمی کمیسیون بازرسی جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی، نظارت و بازرسی از هتل‌های این استان در زمینه کمیت و کیفیت خدمات آغاز شد.
به گزارش شهرآرانیوز، یوسف بیدخوری در نشست هم‌اندیشی بازرسان این حوزه با بیان این مطلب اظهار کرد: با آغاز به کار این کمیسیون، بازرسی و نظارت بر عملکرد و ارائه خدمات ۱۹۹ هتل در مشهد و ۱۹ هتل در شهرستان‌های این استان رنگ و بوی جدید به خود می‌گیرد.

وی ادامه داد: بازرسی و نظارت از این هتل‌ها در ایام زمستان با هدف هدایت آن‌ها به سوی شناسایی نقاط قوت و ضعف انجام می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اظهار کرد: در این زمینه توجه به شاخص‌هایی مانند خودکنترلی توسط واحدها، تطابق تجهیزات و خدمات با درجه هتل، توجه به رعایت نکات و مسائل ایمنی و بهداشت در غذا و نیز جدیت در زمینه عملکرد نیروی انسانی و آموزش در واحد‌های اقامتی باید مورد توجه بازرسان جامعه هتل‌داران قرار گیرد.

بیدخوری گفت: ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران و جلب رضایت آنان از اهمیت فوق‌العاده در عرصه گردشگری زیارت برخوردار است.

همچنین امیر سزاوار، رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۴۰ بازرس، نظارت و بازرسی هتل‌های استان را تا ۱۵ اسفند ماه بر عهده دارند.

وی افزود: در این بازرسی علاوه بر کشف ایرادات و نواقص باید نقاط قوت و قدردانی و تشویق واحد‌ها به ارتقای کمیت و کیفیت خدمات نیز مورد توجه قرار گیرد.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی ادامه داد: با وجود گذشت بیش از ۱۰ سال از فعالیت اتحادیه هتل‌داران خراسان رضوی تاکنون کمیسیونی با عنوان بازرسی در این اتحادیه فعال نشده بود که با آغاز به کار فعالیت جامعه حرفه‌ای هتل‌داران، این کمیسیون ایجاد شد.

گفتنی است؛ در حال حاضر ۲۳۶ هتل با ۳۸ هزار و ۳۴۰ تخت در استان خراسان رضوی فعال است.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->