آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر مشهد+ تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم
سرخط خبرها

نقاشی برای «ری‌را» دختر حامد اسماعیلیون+تصویر

  • کد خبر: ۱۴۶۸۷
  • ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
  • ۱
نقاشی برای «ری‌را» دختر حامد اسماعیلیون+تصویر
جمعی از ایرانیان و هم‌کلاسی‌های ری‌را قربانی ۹ ساله هواپیمای اوکراینی، تابلویی از او کشیدند و برروی آن نوشته‌اند: «ممنون از اینکه دوست‌مان بودی و دلتنگت هستیم».

به گزارش شهرآرانیوز، جمعی از ایرانیان و خانواده‌های هم‌کلاسی‌های ری‌را، دختر ۹ ساله حامد اسماعیلیون، نویسنده و دندان پزشک ایرانی مقیم کانادا که از قربانیان حادثه تلخ سقوط پرواز بویینگ ۷۳۷ بود، در گردهمایی بزرگ برای تجلیل از قربانیان این حادثه، تابلویی از ری‌را که در مدرسه ریچموندهیل درس می‌خواند، کشیدند. تابلویی که برروی آن نوشته شده بود: «ممنون از اینکه دوست‌مان بودی و دلتنگت هستیم».

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک زن ایرانی
Germany
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
3
سلام جناب دکتر .میدانم عزیز از دست دادن خیلی خیلی سخته .کما اینکه خودم تجربه کرده ام ولی در برابر مشیت و اراده منان یکتا چاره ای جز تسلیم نیست از باری تعالی که جسم و روحمان در ید فرمان اوست می خواهم به شما صبر جمیل عنایت فرماید تا بتوانید به نحو احسن از آزمایش سخت الهی سر بلند بیرون آیید و دوباره به زندگی طبیعی خود بر گردید چرا که جامعه به شایستگی و لیاقت چو شما نیاز دارد تا بوده همین بوده و خواهد بود و چاره ای نیست جز راضی به رضای حق.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->