واژگونی وانت در دزفول ۷ زن کارگر را مصدوم کرد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) هلال احمر به ۱۱۳۱ نفر از شرکت کنندگان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خدمات ارائه داد غرق شدن کودک ۸ ساله مشهدی در استخر گلخانه زلزله در میمند فارس (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) حریق خودرو پژو ۲۰۶ و تلاش آتش نشانان برای پیشگیری از انفجار +تصاویر(۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تهران از فردا (۱۵ خرداد) بارانی می‌شود اعضای باند حرفه‌ای که کارشان «مختومه کردن پرونده‌ها» بود راهی زندان شدند| همدستی سه کارمند دادگستری با تبهکاران! غم‌های بزرگ چه بلایی بر سر تیروئید ما می‌آورند؟ جاده چالوس به کرج مسدود شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) پیش بینی وزش باد به عنوان پدیده غالب در خراسان رضوی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدها و نبایدهای طب سنتی درباره نوشیدن آب در روزهای گرم سال+ اینفوگرافی نکات مهمی که باید درباره واکسن «پنوموکوک» بدانید کشف بیش از ١۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟ آب پاکی روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی | چرا همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟ «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) خاطرات شنیدنی پزشک امام(ره) از توجه ایشان به توصیه پزشکان بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی
سرخط خبرها

بارش‌های برف و باران در خراسان رضوی ادامه دارد (۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۹۷۲۴
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
بارش‌های برف و باران در خراسان رضوی ادامه دارد (۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های باران و برف به صورت متناوب در مناطق مختلف این استان با ورود سامانه جدید بارشی تا روز‌های پایانی هفته آینده ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، زهرا آهنگرزاده افزود: طبق اطلاعات رسیده، باران در ۱۱ شهرستان خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است که بیشترین آن از ایستگاه هواشناسی تربت‌جام با ۶.۵ میلیمتر و کمترین آن از ایستگاه فرودگاه مشهد با ۲ دهم میلیمتر گزارش شده است.

وی بیان کرد: طی امروز، جمعه تا فردا صبح بارش‌ها به شکل باران و برف و بیشتر به صورت برف در مناطق مختلف خراسان رضوی ادامه دارد، با ورود سامانه جدید از عصر یکشنبه بارش‌ها در استان دوباره آغاز می‌شود که به طور متناوب تا پنجشنبه هفته آتی ادامه دارد.

آهنگرزاده با بیان اینکه تشکیل مه در نواحی مستعد به خصوص گردنه‌های کوهستانی و نیز احتمال کولاک برف برای امروز در خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: از عصر فردا، شنبه تا یکشنبه هفته آینده به صورت موقت شاهد جو پایدار هستیم و پس از آن سامانه بارشی جدید وارد استان می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: روند کاهش دما در مناطق مختلف استان تا صبح روز یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

وی بیان کرد: کوهسرخ با کمینه دمای هشت درجه زیر صفر و مه‌ولات با بیشینه دمای ۱۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آهنگرزاده افزود: همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان سبزوار با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->