هشدار وقوع سیل به ۱۰ استان کشور کشف بیش از ۵ کیلو مواد مخدر از از کوله پشتی مسافر لزوم مبارزه مداوم با مافیای زباله پوشش متنوع زائران مسجدالنبی (ص) در حج ۱۴۰۳ + عکس اطلاعیه آموزش‌وپرورش تهران درباره امتحانات پایه نهم + جدول نحوه دریافت حکم همسان‌سازی بازنشستگان کشوری + جزئیات هوای مشهد در وضعیت سالم (۱۴۰۳/۰۳/۰۳) هلال‌احمر سبزوار ۱۱ گروه برای پوشش آیین تشییع شهید جمهور به مشهد اعزام کرد (۳ خرداد ۱۴۰۳) بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های ۱۲ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳) حمله مسلحانه به ۲ کارمند گمرک در سیستان و بلوچستان انفجار مین در سردشت موجب قطع‌عضو یک نفر شد استقرار ۸۰ آمبولانس در مسیر مراسم خاکسپاری رئیس جمهور در مشهد پوشش ۱۰۷ نوع بیماری خاص و سخت درمان در دوران شهید آیت الله رییسی سنت حسنه «رتبه‌بندی معلمان» یادگار شهید رئیسی است تغییرات محیطی موجب افزایش بیماری‌های آلرژیک شده است از ابتلای ۶۰ درصد ایرانی‌ها به چاقی تا ارتباط ۱۳ سرطان به چاقی! باید‌ها و نباید‌های غذایی برای افسردگی کبد برای حفظ سلامت مغز اسید تولید می‌کند ۴ تمرین مفید که به تقویت حافظه و تمرکز کمک می‌کند چگونه احترام به والدین را به فرزندان خود بیاموزیم؟
سرخط خبرها

گازگرفتگی در تهران، جان ۲ نفر را گرفت

  • کد خبر: ۱۵۰۵۵۹
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
گازگرفتگی در تهران، جان ۲ نفر را گرفت
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشته شدن ۲ نفر در حادثه گازگرفتگی در میدان نیاوران خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید جلال ملکی گفت: در طبقه اول یک ساختمان ۶ طبقه و در یکی از واحدها حادثه گازگرفتگی رخ داده بود که سه نفر شامل ۲ آقا و یک خانم در محل حادثه حضور داشتند، خانم و یک آقا جان خود را از دست دادند و نفر دیگر روانه بیمارستان شد.

وی افزود: در خارج این ساختمان، دودکش وجود نداشت و همین موضوع منجر به حادثه شد که البته با توجه به سرمای هوا، آلاینده‌ها از دودکش خارج نشده بود و همین عوامل منجر به انتشار گاز دی اکسید کربن شد.

ملکی در ادامه از آتش سوزی در یک کارگاه کفاشی در حوالی باغ سپهسالار خبر داد و گفت: در این حادثه نیز چهار نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در یک ساختمان پنج طبقه که همه آن کارگاه تولید محصولات چرمی و کفش بود، یک واحد در طبقه چهارم به وسعت ۷۰ متر دچار آتش‌سوزی شد؛ به گونه‌ای که ارتفاع شعله‌ها به حدی بود که به واحد بالاسری نفوذ کرد و منجر به ذوب شدن شیشه‌ها شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اضافه کرد: آتش نشانان از گسترش آتش به سمت اطراف جلوگیری کردند و در این حادثه چهار نفر از افرادی که در واحد حضور داشتند دچار دود گرفتگی و سوختگی شدند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->