در تیراندازی خونین کانادا ۲ ایرانی کشته شدند | قاتل خودکشی کرد اعمال‌قانون ۱۶۸۶ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) کاهش ۱۰ درصدی میزان بارندگی در خراسان رضوی نسبت به بلندمدت دستگیری عاملان قتل جوان ۲۲ ساله در مشهد ترافیک سنگین در بولوار کوثر، بزرگراه پیامبر‌اعظم(ص) و پل جهاد | فوت دو عابر پیاده در ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) نشستن طولانی‌مدت خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را در جوانان افزایش می‌دهد افزایش ۵۰ درصدی هزینه آموزشگاه‌های رانندگی رئیس جمعیت هلال احمر: ۱۱ حاجی ایرانی در عربستان فوت شدند اولین نشانه‌های ابتلا به سنگ کلیه | برای جلوگیری از ابتلا به سنگ کلیه این کار ساده را انجام دهید آیا «تغییر رنگ» نشانه فساد گوشت یا مرغ است؟ اولین جشنواره توت شاندیز برگزار شد | یک روز شاد در دل طبیعت زنگ خطر سلامت قلب به صدا درآمد کدام علائم نشانه دیابت کنترل‌نشده است؟ با مصرف این میوه از ابتلا به پوکی استخوان پیشگیری کنید نمک‌های تصفیه‌نشده و فاقد ید عملکرد غده تیروئید را ضعیف می‌کند ارائه خدمات درمانی به مردان نابارور تا ۹۰ درصد رایگان است  مرد که گریه نمی‌کند! یک باور غلط است | بسیاری از درد‌های جسمی در مردان، منشأ روان‌شناختی دارد
سرخط خبرها

عاملان سرقت‌های سریالی از یک مجتمع تولیدی در مشهد دستگیر شدند

  • کد خبر: ۱۵۳۹۹۹
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
عاملان سرقت‌های سریالی از یک مجتمع تولیدی در مشهد دستگیر شدند
جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲ عامل دستبردهای سریالی به انبار یک مجتمع تولیدی صنایع چوب در حاشیه شهر مشهد دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ عباسعلی دهقانی اظهار کرد: در پی گزارش سرقت‌های سریالی از انبار یک مجتمع تولیدی صنایع چوب در حاشیه شهر مشهد تیم های تجسس کلانتری خلق آباد تحقیقات خود را آغاز و در این ماموریت ضربتی به ۲ فرد مرتبط با این مجتمع تولیدی که در محل رفت و آمد داشتند مظنون و آنها را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: ۲ متهم در تحقیقات اولیه پرونده با توجه به ادله پلیسی ناچار به بیان حقیقت شدندو به سرقت ۱۸۲ قلم وسایل اولیه تولیدات چوبی مبل، صندلی و میز غذاخوری اعتراف کردند. در بررسی‌های پلیس مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، دهقانی در پایان با توصیه به مدیران کارگاه‌های تولیدی و مجتمع‌های تجاری مبنی بر رعایت ملاحظات لازم در بکارگیری کارگر و نیروهای خدماتی و انبار دار گفت: تجهیزات ایمنی و بازدارنده سرقت‌ها  در محل کارگاه و مجتمع‌های تولیدی نقش بازدارنده‌ای در ارتکاب سرقت دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->