پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٢۶ خرداد ١۴٠٣) | بارش پراکنده باران و وزش باد شدید توضیحات سازمان غذا و دارو درباره محلول‌های دیالیز یک شرکت داروسازی + جزئیات ساعت کار موزه‌ها و مجموعه‌های تاریخی خراسان‌رضوی در اوقات پر‌مصرف انرژی اعلام شد (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) پلیس فتا هشدار داد؛ مراقب کلاهبرداری با ترفند بسته اینترنت هدیه باشید افزایش ورود شرکت‌های دانش‌بنیان در تولید پانسمان‌های سوختگی قربانی همستر نشوید جاده چالوس همچنان مسدود است چگونه با کسانی که همیشه دروغ می‌گویند برخورد کنیم؟ روش درست شستن خاکشیر چگونه است؟ خطر مرگ هنگام حمام کردن در این لحظه شما را تهدید می‌کند راه حل‌های فرار از پرخوری عصبی | چرا کودکان پرخوری می‌کنند؟ ‌توزیع کارت ورود به جلسه آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی از امروز (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) در کدام مدارس موفق‌تر می‌شویم؛ دولتی یا غیردولتی؟ پیش‌بینی رگبار باران و وقوع رعدوبرق در بیشتر استان‌ها (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) بروز اولین مورد ابتلا به تب دنگی در خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

دما در بیشتر مناطق کشور تا شنبه (۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۲) افزایش می‌یابد

  • کد خبر: ۱۵۷۴۵۲
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
دما در بیشتر مناطق کشور تا شنبه (۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۲) افزایش می‌یابد
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا تا شنبه شاهد افزایش دمای هوا در بیشتر مناطق کشور خواهیم بود.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیائیان گفت: فردا در ارتفاعات البرز و جمعه و شنبه در ارتفاعات شمال غرب و شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، از بعد از ظهر امروز در استان‌های شمال‌غرب و غرب کشور و روز‌های جمعه و شنبه در استان‌هایی که در البرز مرکزی واقع شده‌اند، وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد سبب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

او می‌گوید: در بیشتر مناطق کشور تا روز شنبه افزایش دما را خواهیم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->