آخرین آمار تلفات سیل مشهد؛ ۷ فوتی تا ساعت ۲۲ امشب صرف ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی برای جبران خسارت تصادفات جاده‌ای چهار مسیر اصلی در مشهد بر اثر سیلاب همچنان مسدود است (۲۶ اردیبهشت) افزایش تعداد فوتی‌های سیل مشهد به ۴ نفر (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری تا دوشنبه + فیلم سیل در مشهد | تعداد جانباختگان مشهد به ۵ نفر رسید (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کم‌خونی یکی از بیماری‌های شایع در کودکان اهدای اعضای نوجوان مرگ‌مغزی در مشهد، نجات‌بخش زندگی ۷ بیمار شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه پیداکردن دو جان‌باخته سیلاب در پل انقلاب مشهد فوت دو شهروند در سیلاب میدان انقلاب مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم اورژانس مشهد: ۱۳ شهروند در پی جاری شدن سیلاب مصدوم شدند رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین رژیم غذایی برای آرتریت یا التهاب مفاصل کدام است؟ بهترین شیوه تربیتی برای مقابله با فحاشی کودکان پیامدهای استفاده از تلفن همراه در سلامت کودکان مستمری فروردین‌ماه مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود
سرخط خبرها

ساعت کاری ادارات خراسان شمالی تغییر کرد؟ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۵۲۳۶
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
ساعت کاری ادارات خراسان شمالی تغییر کرد؟ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲)
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: ساعت کاری ادارات و مجموعه‌های دولتی و نیمه دولتی در خراسان شمالی هیچ تغییری نکرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالصمد صفرنژاد اظهار کرد: ساعت کاری ادارات خراسان شمالی طبق روال عادی فعلی بوده و تغییری در آن‌ها ایجاد نشده است.

وی در پاسخ به اینکه گفته شده بود ساعت کاری ادارات ممکن است در خردادماه تغییر کند، بیان کرد: تغییر ساعت کاری ادارات نیازمند مجوز و ابلاغ از مجاری مجاز کشوری است و تا کنون این اتفاق رخ نداده است.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد تغییری در ساعت کاری ادارات و مجموعه‌های دولتی و نیمه دولتی استان اعمال شود، باید وزارت کشور آن را به ما ابلاغ کند تا اجرا کنیم.

صفرنژاد همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا در همه نقاط نیاز به تغییر ساعت کاری وجود دارد یا خیر، گفت: اکنون در تعدادی از استان‌های کشور شاهد بارش برف و باران هستیم. به همین دلیل پیشنهادم این است که وزارت کشور، کاهش ساعت کاری در ایام گرم امسال را به استانداران واگذار کند تا در خصوص آن تصمیم گیری شود و صرفا در استان‌هایی که نیاز به مدیریت مصرف وجود دارد، اعمال شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->