نشست استاندار خراسان رضوی با دختران نخبه استان روز «شنبه» به‌عنوان روز تعطیل، جایگزین «پنجشنبه» شد وزیر خارجه بر تسریع اجرای توافقات روسای جمهور ایران و تاجیکستان تاکید کرد سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک خبرداد فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی: امنیت پایدار سطح کشور مدیون جانفشانی‌های شهدا است آیت‌الله علم‌الهدی: مادر محور هویت‌آفرین خانواده است | تربیت و انسان‌سازی، رسالت ذاتی هلال احمر فرمانده نیروی زمینی ارتش: برآورد کرده‌ایم انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد سرلشکر موسوی در مشهد: با عملیات وعده صادق و طوفان‌الاقصی عمر رژیم صهیونیستی زودتر به پایان خواهد رسید + ویدیو نماینده تل‌آویو در سازمان ملل: آیا اکنون زمان مناسبی برای اعمال محدودیت‌ بر تسلیحات اسرائیل است؟ تروریست‌ها هفت کارگر پاکستانی را در گوادر کشتند دیدار جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر معظم انقلاب اسلامی + فیلم آیت‌الله علم‌الهدی: تولد فرزند، نقطه عطف زندگی زناشویی است | «فرهنگ‌سازی» و «حمایت»، دو راه حل بحران افزایش سن ازدواج طرح سامان‌دهی کارکنان دولت یکشنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود تمایل ۵ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین اردوغان: اسرائیل در تلاش است جنگ را به کل منطقه گسترش دهد آمادگی ۱۸ هزار و ۶۰۰ عامل اجرایی برای برگزاری دور دوم انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم سخنگوی وزارت خارجه روسیه: زلنسکی خائن است رئیس‌جمهور چین وارد بوداپست شد اعتراف بایدن به استفاده از بمب‌های آمریکایی برای کشتار غیرنظامیان در غزه وزارت ارتباطات از ارائه ۵۰۰ خدمت دولتی به صورت هوشمند خبرداد
سرخط خبرها

بررسی توافق پادمانی ایران در شورای حکام پایان یافت

  • کد خبر: ۱۶۸۱۲۲
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
بررسی توافق پادمانی ایران در شورای حکام پایان یافت
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع از اتمام بررسی توافق پادمانی ایران توسط شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، میخائیل اولیانوف در توییتی نوشت: شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ملاحظات خود درباره توافق پادمانی عدم اشاعه هسته‌ای با ایران را تکمیل کرده است. یکی از مباحث اختلافی این مسئله بوده است که آیا "نیمه لیوان پر است یا خالی". پاسخ آن به احساسات شخصی سخنران بستگی داشت.

اولیانوف در جلسه شورای حکام آژانس اتمی نیز گفته بود: ما از حل‌وفصل مشکلات چندین ساله برجسته میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درخصوص ذرات اورانیوم اعلام نشده استقبال می‌کنیم. اکنون اولین پیشرفت واقعی - هرچند جزئی - حاصل شده است. این نشانگر تمایل طرفین به تعامل سازنده است.

محسن نذیری اصل، مماینده ایران در نشست شورای حکام نیز در سخنانی در این شورا ضمن پرداختن به اقدامات سازنده ایران در همکاری با آژانس از آخرین نشست شورای حکام در ماه مارس و اشاره به اینکه انتظارات نابجا از ایران غیر منطقی می‌باشد، تاکید کرد: فعالیت‌های هسته‌ای ایران، از جمله غنی‌سازی در سطوح مختلف، کاملاً صلح‌آمیز و در راستای حقوق ملت ایران بر اساس NPT بوده و تحت نظارت و راستی‌آزمایی پادمان‌های آژانس است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->