واژگونی قایق در ولایت ننگرهار افغانستان ۲۰ قربانی گرفت ویدئو | لحظه دستگیری سارق خودرو توسط مردم در تبریز افزایش آموزش‌های مهارتی به ساکنان حاشیه شهر در خراسان‌رضوی والدین هلی کوپتری و  فرزندان گلخانه‌ای چه ویژگی‌های دارند؟ یک‌سوم دانش‌آموزان خراسان‌رضوی زیر پوشش برنامه‌های اوقات فراغت قرار می‌گیرند خبر خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در حال اجراست؛ معوقات پرداخت می‌شود (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ماجرای پیک‌موتوری که گرفتار سارق موتورسیکلت در مشهد شد افزایش جمعیت، نیازمند کاهشی شدن طلاق است کشف مزرعه ارز دیجیتال در مشهد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) «معلم بلاگری» از تهدید تا فرصت اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی روز زیارتی امام‌رضا(ع) در مشهد(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) وجود ۱۲۳ ساختمان ناایمن در مشهد معاون وزیر کار: بخشی از بدهی امسال (۱۴۰۳) دولت به تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود آخرین وضعیت مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان سخنگوی شورای نگهبان (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۷ بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) وام بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات تزریق واکسن HPV هنوز برای عموم لازم نیست + ویدئو محدودیت‌های ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال امام‌خمینی‌(ره) پیش‌بینی بارش‌های رگباری در برخی استان‌ها (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) مادر مشهدی چهارقلو به دنیا آورد + فیلم
سرخط خبرها

گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر

  • کد خبر: ۲۲۷۰۱۱
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از وقوع یک گروگانگیری ناکام در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم در شمال تهران خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار عباسعلی محمدیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۷:۱۵ امروز یکی از شهروندان طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران اعلام کرد که با تماس همسرش اطلاع پیدا کرده است که او و دخترش توسط یک نفر به هویت مشخص ربوده شده و رباینده در ازای آزادی آنها درخواست پول و سکه طلا کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲۲ دربند به محل سکونت فرد تماس گیرنده مراجعه و در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که گروگانگیر با تهدید چاقو، سوار یک دستگاه خودرو شاسی بلند به شماره پلاک انتظامی مشخص شده و همسر و دختر فرد تماس گیرنده با پلیس را گروگان گرفته است. با شناسایی دقیق خودرو، بلافاصله طرح مهار توسط واحد‌های عملیاتی سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ انجام شد و در عرض کمتر از ۱۰ دقیقه ماموران خودروی مذکور را با سه سرنشین در خیابان مقدسی اردبیلی، روبروی مجتمع تجاری پالادیوم مشاهده و شناسایی کردند.

تصویر گروگانگیر پس از دستگیری 

گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اقدامات ماموران برای دستگیری گروگانگیر گفت: فرد گروگانگیر برای تهدید، خود و مادر و دختر ربوده شده را به بنزین آغشته کرده بود، با مشاهده ماموران بلافاصله اقدام به آتش زدن خودرو و سرنشینان داخل خودرو کرد که در همین راستا بلافاصله ماموران در یک عملیات سریع با شلیک گلوله به شیشه خودرو و تخریب آن، اقدام به مهار و اطفای حریق و هنزمان نجات افراد ربوده شده کردند.

به گفته محمدیان، خوشبختانه افراد به گروگان گرفته شده بدون کوچک‌ترین جراحت و سوختگی آزاد شده و فرد گروگانگیر هم دستگیر شد.

گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر

گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر

گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر
وی درباره انگیزه این اقدام نیز گفت: در همان تحقیقات اولیه، فرد گروگانگیر انگیزه خود شخصی و با هدف انتقام و اخاذی از پدر خانواده اعلام کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی اظهارکرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص درحال انجام است و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->