شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود
سرخط خبرها

اعطای ۸۸۸۸۸ دوچرخه به مشهدی­‌ها با سود ۴ درصد

  • کد خبر: ۱۷۱۰۸۵
  • ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
  • ۱۶
اعطای ۸۸۸۸۸ دوچرخه به مشهدی­‌ها با سود ۴ درصد
براساس تفاهم نامه شهرداری مشهد با بانک قرض الحسنه مهرایران، مجاوران بارگاه رضوی می‌توانند این دوچرخه‌ها را با سود ۴ درصد تهیه کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، آذرماه پارسال بود که پس از انعقاد تفاهم‌نامه میان شهرداری مشهد و بانک قرض‌الحسنه مهرایران، طرح فروش موتورسیکلت برای مشهدی‌ها به صورت اقساطی آغاز شد. در این طرح شهروندان می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون‌تومان تسهیلات با سود ۴ درصد را برای خرید موتورسیکلت برقی دریافت کنند و چهارشنبه هفته گذشته در راستای توسعه حمل‌ونقل پاک در کلان‌شهر مشهد و تشویق مردم به استفاده از دوچرخه، مدیریت شهری مشهد تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای را با بانک مهر ایران و هیئت دوچرخه‌سواری استان خراسان‌رضوی منعقد کرد تا در این طرح دوچرخه نیز به صورت قسطی و با همان سود ۴ درصد در اختیار شهروندان قرار گیرد. هدف‌گذاری شهرداری مشهد برای این طرح عرضه ۸۸ هزار و ۸۸۸ دوچرخه برای مجاوران امام هشتم (ع) است.

در همین‌باره مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد در گفتگو با شهرآرا گفت: با توجه به اقدام انجام شده درباره فروش قسطی موتوربرقی، بانک مهر ایران به شناسایی و معرفی تولیدکنندگان در زمینه دوچرخه اقدام کرده است و پیرو تفاهم انجام شده در طرحی ۸۸ هزار و ۸۸۸ دستگاه دوچرخه به‌صورت فروش اقساطی در مدل و سایز‌های مختلف به‌صورت اقساط دوازده‌ماهه با کارمزد ۴ درصد در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. برای اجرایی شدن این طرح ۲ هزار و ۶۰۰ میلیاردتومان منابع قرض‌الحسنه اختصاص یافته است.

سیدجلال‌الدین حسینی‌واعظ افزود: با توجه به اقدام انجام شده درباره فروش اقساطی موتوربرقی، بانک مهر ایران به شناسایی و معرفی تولیدکنندگان در زمینه دوچرخه اقدام کرده و پیرو تفاهم انجام‌شده قرار است در طرحی ۸۸ هزار و ۸۸۸ دستگاه دوچرخه به‌صورت فروش اقساطی در مدل و سایز‌های مختلف به‌صورت اقساط دوازده‌ماهه با کارمزد ۴ درصد در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به توسعه مناسب ایستگاه‌ها و دوچرخه‌های اشتراکی شهر با نام «بایدو» در دوره ششم مدیریت شهری افزود: در ابتدای آغاز به کار طرح، بایدو در مشهد ۲۰۰ دستگاه دوچرخه با طراحی شهری داشت و تعداد این دوچرخه‌ها در سال ۱۴۰۰ به عدد ۳۷۵ و در سال ۱۴۰۱ به عدد ۷۰۰ دوچرخه فعال رسید. در حال حاضر نیز با توسعه ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی در شهر تعداد دوچرخه‌های فعال نیز به عدد ۱۰۰۰ دستگاه رسیده است.

حسینی‌واعظ با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح بایدو در مشهد تا به امروز تعداد ۲ میلیاردو ۳۲۳ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۲۸۰ رکاب ثبت شده است، اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح بایدو در مشهد آقایان سینا قهارپور با ثبت ۳۱ هزارو ۶۲۸ دقیقه سفر، کیان رادپویان با ثبت ۳۰ هزارو ۱۴۵ دقیقه سفر و مهرداد حسین‌زاده با ثبت ۲۸ هزارو ۴۲۰ دقیقه سفر و خانم صدیقه کاظمی در بوستان‌های ویژه بانوان رکورددار سفر با دوچرخه‌های اشتراکی در مشهد هستند.

۲ روش برای خرید دوچرخه قسطی

همچنین رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مشهد درباره شرایط فروش اقساطی دوچرخه به شهروندان مشهدی گفت: براساس تفاهم‌نامه منعقدشده میان شهرداری مشهد، هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی و بانک مهر ایران، شهروندانی که قصد خرید دوچرخه در این طرح را دارند با مراجعه به سایت هیئت دوچرخه‌سواری استان یا درگاه شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد می‌توانند مدل‌ها و قیمت دوچرخه‌ها را مشاهده کنند.

سید مجتبی جاودانی با بیان اینکه دوچرخه‌های موجود در این طرح از سایز ۱۲ تا ۲۹ و به صورت شهری و کوهستان است، ادامه داد: شهروندان پس از انتخاب دوچرخه موردنظر با حضور در هیئت دوچرخه‌سواری استان برگه معرفی‌نامه بانکی را دریافت کرده و پس از طی کردن مراحل مربوط به بانک تا سقف ۸۰ درصد از مبلغ کل یک دوچرخه را به صورت تسهیلات و با کارمزد ۴ درصد و اقساط دوازده‌ماهه دریافت خواهند کرد. همچنین در ابتدا ۲۰ درصد مبلغ دوچرخه به صورت نقدی دریافت می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون یک شرکت به تهیه دوچرخه‌های این طرح اقدام کرده است و درصدد هستیم تا یک شرکت دیگر هم برای این طرح همکاری داشته باشد، تصریح کرد: همچنین روشی دیگر نیز برای خرید دوچرخه شهروندان در نظر گرفته شده است به این صورت که شهروندان با پرداخت ۳۰ درصد مبلغ دوچرخه به صورت نقدی می‌توانند با ارائه هشت فقره چک بدون دریافت تسهیلات بانکی و بدون کارمزد دوچرخه موردنظر خود را خریداری کنند.

۸۸۸۸۸ دوچرخه با شرایط ویژه برای مشهدی­‌ها

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
جواد عباسیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
3
22
سلام وقت بخیر لطفا آدرس سایت هیات دوچرحه سواری و یا درگاه توسعه ترافیکی شهرداری هم بذارید. باتشکر
ناشناس
Germany
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
24
19
شهر چادری ها ...
با چادر سوار دوچرخه ها بشن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
؟!؟!؟!
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
سلام دوست گرامی،
به نظر میاد شناخت کافی نسبت به شهر مشهد ندارید، من با توجه به شرایط کاری در اکثر کلان شهرهای ایران سکونت داشتم، تهران، تبریز، اهواز، همدان، شیراز اصفهان و مشهد، من مردم این شهرها و مقایسه نمیکنم ولی از لحاظ ساختار شهری هوشمند و مشارکت مردم در امور شهری مشهد در ایران استثنا می باشد و قابل رقابت با اکثر شهرهای اروپایی ست. ضمن اینکه اگر به تازگی به آن شهر سفر کرده باشی از لحاظ فرهنگی هم متعجب خواهید شد.‌
.....
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
احتمالا پا تو از حرم امام رضا تا اونورتر مشهد نزاشتی??? فقط حوالی حرم چرخیدی داری اینو میگی? ی چرخی تو شهرم بزنی بد نی?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
برو ی‌چرخی تو شهرم بزن? انقد حوالی حرم نچرخ? اونجا تورو ب اشتباه انداختن تو ام فک کردی همه چادرین?
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
1
2
خدا قوت پهلوان باعث زحمت شدیم
علیرضامحمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
2
4
دوچرخه فاریس بی کیفیت ترین دوچرخه چینی به چند دلیل:
اول گارانتی ندارد
دوم اچارکشی رایگان ندارد
بهترین دوچرخه اساک دوچرخ قوچان۲۴ماه ضمانت و۲۴ماه اچارکشی رایگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
0
35
قبلا خانه و ماشین قسطی میخریدیم حالا اینقدر بدبخت شدیم که باید وام بگیریم تا بتوانیم دوچرخه سوار بشویم
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
0
13
سلام حداقل قیمت تمام شده هر دوچرخه رو میزاشتین
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
2
14
میگم اجازه گرفتن به مردم دوچرخه بفروشن...آخه ممکن خانم ها هم سوار بشن....این خیلی بده ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
1
2
مسئولان محترم شهری واستانداری،عوض اینکارا(دوچرخه اقساطی?)لطف کنیدفکری برا اتباع افغان کنید،وجهه این کلانشهروخراب کردن!وقتی تومشهدهستی فکرمیکنی توکابل داری میچرخی!!!کارملت بکجارسیده ک دوچرخه روبایدقسطی بخرن!!!
امیرعطا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
0
1
حح
ناشناس
Finland
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
0
0
سازندگان دو چرخه بهترین روش فروش را پیدا کردند
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
0
0
چقدر گرونه. با این قیمت میرم قسطی از مغازه میخرم چرا از شهرداری بخرم. لااقل کمی فبمتهارو کمتر میزدین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
0
1
خب حالا یه خانم رو کنار این همه دوچرخه نشون میدین که چی؟! نمک رو رهنمون بریزین؟!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->