ساخت ۷ هزار مدرسه در دوره رئیس جمهور شهید ابتکار جالب قاضی جنایی برای انتقال جسدی که دفن شده بود قتل دلخراش پسر جوان با قیچی آرایشگری معدوم سازی بیش از ۵ هزار قلیان در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد کشف ۴۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال شمش طلا در هنگ مرزی تایباد (۶ خرداد ۱۴۰۳) نشت گاز و انفجار منزل مسکونی ۲ مصدوم بر جای گذاشت+تصاویر تیراندازی در کازرون ۵ مجروح برجای گذاشت (۶ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری ۲ مامور قلابی توسط پلیس مشهد دلایل احساس سردی پا در فصل‌های گرم سال چیست؟ پلمب کارگاه آب‌میوه تقلبی | مردم به کد ده‌رقمی استاندارد توجه کنند کشف محموله ۴۱ کیلوگرمی موادمخدر در شهرستان رشتخوار راهنمای جامع رزرو هتل‌های و هتل‌آپارتمان در مشهد بیماران دیابتی عسل مصرف کنند جان‌باختن ۶۱ نفر بر اثر حوادث جوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ جویدن ناخن یک اختلال وسواسی است که باید درمان شود مدیرکل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی تغییر کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۶ خرداد ۱۴۰۳) | هوای خراسان رضوی تابستانی می‌شود دستگیری ۳ سارق بعد از دستبرد میلیاردی به شرکت ساخت‌وساز مسکن ملی در مشهد + عکس بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۴ بیمار زندگی دوباره بخشید (۶ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نیمی از قطار‌های مسافربری کشور در مسیر مشهد

  • کد خبر: ۱۷۳۴۴
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
نیمی از قطار‌های مسافربری کشور در مسیر مشهد
۵۶ پروژه در حوزه‌های فنی، زیربنایی، خدمات ایستگاهی وعلائم در شبکه ریلی کشور با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن افتتاح شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت:این ۵۶ پروژه در بخش های مختلف از جمله بازسازی و بهسازی خطوط ریلی، ارتباطات علائم الکترونیکی تقاطع غیرهم سطح به بهره برداری میرسد.

معاون وزیرراه و شهرسازی از پیش فروش ۴۵۰ هزار بلیت درهفته اول پیش فروش، بلیت های نوروزی خبر داد وگفت:در این زمینه نسبت به سال قبل شاهد ۱۰درصد رشد هستیم.

وی ارتباطات و علائم را موجب افزایش ایمنی و هوشمندسازی پروژه ها دانست وگفت:احداث و تبدیل تقاطع های غیر هم سطح موجب افزایش کیفیت پروژه ها در بخش ریلی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت راه آهن کشور اعلام کرد با توجه به اینکه قطار های مسافربری که به سمت مشهد در حال سرویس دهی هستند حجمی بیش از ۵۰درصد از شبکه ریلی را در انحصار خود دارند و با توجه به اینکه کیفیت لوکوموتیوها و قطار ها در طولانی مدت نزول پیدا میکند، به فکر افتتاح چندین پروژه اثرگذار در زمینه تعمیرات لوکوموتیو و افزایش ایمنی آنها افتادیم و موفق شدیم.

وی پروژه بازسازی و بهسازی را مهم دانست و تاکید کرد این پروژه باعث افزایش ایمنی و خدمات رسانی دربخش ریلی کشورخواهد شد.

سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در مراسم افتتاح و بهره برداری از ۵۶پروژه در حوزه‌های فنی، زیربنایی، خدمات ایستگاهی وعلائم در شبکه ریلی کشور، گفت:این ۵۶ پروژه در بخش‌های مختلف از جمله بازسازی و بهسازی خطوط ریلی، ارتباطات علائم الکترونیکی تقاطع غیرهم سطح به بهره برداری میرسد.

معاون وزیرراه و شهرسازی از پیش فروش ۴۵۰ هزار بلیت درهفته اول پیش فروش، بلیت‌های نوروزی خبر داد وگفت:در این زمینه نسبت به سال قبل شاهد ۱۰درصد رشد هستیم.

وی ارتباطات و علائم را موجب افزایش ایمنی و هوشمندسازی پروژه‌ها دانست وگفت:احداث و تبدیل تقاطع‌های غیر هم سطح موجب افزایش کیفیت پروژه‌ها در بخش ریلی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت راه آهن کشور اعلام کرد با توجه به اینکه قطار‌های مسافربری که به سمت مشهد در حال سرویس دهی هستند حجمی بیش از ۵۰درصد از شبکه ریلی را در انحصار خود دارند و با توجه به اینکه کیفیت لوکوموتیو‌ها و قطار‌ها در طولانی مدت نزول پیدا میکند، به فکر افتتاح چندین پروژه اثرگذار در زمینه تعمیرات لوکوموتیو و افزایش ایمنی آن‌ها افتادیم و موفق شدیم.

وی پروژه بازسازی و بهسازی را مهم دانست و تاکید کرد این پروژه باعث افزایش ایمنی و خدمات رسانی دربخش ریلی کشورخواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->