نشست استاندار خراسان رضوی با دختران نخبه استان روز «شنبه» به‌عنوان روز تعطیل، جایگزین «پنجشنبه» شد وزیر خارجه بر تسریع اجرای توافقات روسای جمهور ایران و تاجیکستان تاکید کرد سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک خبرداد فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی: امنیت پایدار سطح کشور مدیون جانفشانی‌های شهدا است آیت‌الله علم‌الهدی: مادر محور هویت‌آفرین خانواده است | تربیت و انسان‌سازی، رسالت ذاتی هلال احمر فرمانده نیروی زمینی ارتش: برآورد کرده‌ایم انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد سرلشکر موسوی در مشهد: با عملیات وعده صادق و طوفان‌الاقصی عمر رژیم صهیونیستی زودتر به پایان خواهد رسید + ویدیو نماینده تل‌آویو در سازمان ملل: آیا اکنون زمان مناسبی برای اعمال محدودیت‌ بر تسلیحات اسرائیل است؟ تروریست‌ها هفت کارگر پاکستانی را در گوادر کشتند دیدار جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر معظم انقلاب اسلامی + فیلم آیت‌الله علم‌الهدی: تولد فرزند، نقطه عطف زندگی زناشویی است | «فرهنگ‌سازی» و «حمایت»، دو راه حل بحران افزایش سن ازدواج طرح سامان‌دهی کارکنان دولت یکشنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود تمایل ۵ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین اردوغان: اسرائیل در تلاش است جنگ را به کل منطقه گسترش دهد آمادگی ۱۸ هزار و ۶۰۰ عامل اجرایی برای برگزاری دور دوم انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم سخنگوی وزارت خارجه روسیه: زلنسکی خائن است رئیس‌جمهور چین وارد بوداپست شد اعتراف بایدن به استفاده از بمب‌های آمریکایی برای کشتار غیرنظامیان در غزه وزارت ارتباطات از ارائه ۵۰۰ خدمت دولتی به صورت هوشمند خبرداد
سرخط خبرها

آیت ا... رییسی در مشهد: امروز ۲۲ بهمن، نقطه عطف و یک انقلاب است

  • کد خبر: ۱۷۴۴۷
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
آیت ا... رییسی در مشهد: امروز ۲۲ بهمن، نقطه عطف و یک انقلاب است
امروز مردم مشهد ما و سراسر استان و ایران هنوز همان را فریاد می‌زنند که در ۲۲ بهمن ۵۷ فریاد میزنند. این اصول همواره پایدار است و هنوز مردم بر همان اصول و مبانی یعنی استقلال آزادی جمهوری اسلامی اصرار دارند.

ملیحه فلاح-شهرآرانیوز، آیت ا... رییسی، رییس قوه قضائیه در اجتماع پرشور مردم انقلابی مشهد در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اظهارداشت:اجتماع عظیم امروز و راهپیمایی اگرچه یادآور پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ است، اما این راهپیمایی امروز فقط یادآور آن روز نیست بلکه امروز نقطه عطف و یک انقلاب است، مبتنی بر همان اصول و مبانی، اما با سخنی نو و پیام جدید آن روز، اعلام پایان استبداد ستم‌شاهی است.

به گفته وی، امروز پیام نو در بستر گام دوم دارد که سخن بسیار دارد سخن این بار نه بیرون راندن آمریکایی‌ها از کشور، بلکه از منطقه است. این تصمیم را مردم منطقه گرفتند که باید امروز منطقه، زندگی و حیات خود را بدون حضور آمریکا ادامه دهند.

بیشتر بخوانید:

آغاز چهل و یکمین حضور پرشور مردم انقلابی مشهد در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ندای آزادی ملت بزرگ ایران است 

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور آغاز شد



آیت ا... رییسی در ادامه با بیان اینکه یوم الله روز جلوه خدا است، یوم الله حضور مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی مبتنی بر همین یوم الله ۲۲ بهمن بود، افزود:  زدن پیشانی آمریکایی‌ها در منطقه روز خدایی بود و بازهم مبتنی بر همین انقلاب بود؛ بسیاری از روز‌ها و برکات دیگر نیز مبتنی بر همین یوم‌الله ۲۲ بهمن است.


وی با بیان اینکه شکل گرفتن نظامی مبتنی بر اسلام و عبودیت خدای متعال مبانی شکل گرفتن انقلاب اسلامی بود ، خاطرنشان کرد: جامعه مبتنی بر این مبانی و مبتنی بر اسلام چیز‌هایی بود که مردم ما فریاد زدند.

 

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: امروز کدام کشور مستقلانه برای خود تصمیم می‌گیرد مستقلانه‌ترین کشور در روی کره زمین ایران اسلامی است که نه به شرق و نه به غرب وابسه است.


وی با تاکید بر اینکه خواست مردم و انقلابیون امروز شکل گرفتن نهاد‌ها و دستگاه‌ها بر فراز انقلاب اسلامی است، ادامه داد: در گام دوم پیرایش از هر گونه آلودگی و ناسلامتی و فساد خواست مردم انقلابی ماست.
در این دهه که دهه پیشرفت و عدالت است نکته مهم ان است که پیشرفته شدن کشور با مصرف کالا‌های پیشرفته، پیشرفته نمیشود. با دوستی کشور‌های توسعه یافته پیشرفته نمی‌شود.


آیت ا... رئیسی افزود: ما توسعه و پیشرفت را فقط در حوزه فنآوری نمی‌دانیم بلکه کشوری توسعه یافته است که در همه نیاز‌های انسانی توسعه یافته باشد. یکی از نیاز‌های مهم انسان توجه به خدا است. ۷۰ سال ظلم به مردم فلسطین و لبنان و کشور‌های منطقه نتیجه جدایی دین از سیاست است. امروز خون ریزی‌ها و جنگ‌ها محصول جدایی دین از سیاست است.


وی در ادامه با بیان اینکه آنچه که امروز به عنوان پیشرفت یاد می‌کنیم رابطه با کشور‌های پیشرفته نیست، خاطرنشان کرد: اما چه چیز کشور را پیشرفته می‌کند در دهه پیشرفت و کرامت توانمند شدن در کالا‌ها تولیدات و در علم و فن اوری خواهد بود.
در این راستا رهبری فریاد می‌زنند که گام هایتان را در این راستا استوار کنید. نکته دوم تاکید بر عدالت است که از محور‌های مهم در سخن مردم است. سخن در عدالت اجرایی است. منطور عدالت شنیدنی نیست بلکه عدالت چشیدنی است.

نگاه مردم ایران، مقاومتی است نه مذاکره

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره بر اینکه، نکته دوم تاکید بر عدالت است که از محورهای مهم در سخن مردم است. سخن در عدالت اجرایی است . منطور عدالت شنیدنی نیست بلکه عدالت چشیدنی است، گفت: آنچه که مهم است حرکت در این عرصه آفاتی دارد، مردم در همه عرصه ها دشمن شناس هستند اما روی صحبت ما با کسانی است که دید انقلابی ندارند و در سخنانشان نشان م‌یدهند که صحبتشان و نگاهشان صحبت مقاومت نیست بلکه مذاکره است در صورتی که مردم ایران در تشییع حاج قاسم نشان دادند نگاهشان مقاومت است.

 

وی اظهارداشت: به جای اینکه نگاهش به داشته‌های خودمان باشد، نگاهش به دستان و چشمان دیگران است. امروز پشتوانه برای همه کارهای انقلابی در کشور وجود دارد. امروز کشور ما سخن و پیام ۲۲ سال ۹۸ مبتنی بر ۲۲ بهمن 57  است. یک ایرانی قوی اعتقادی راسخ به انقلاب اسلامی، قوی‌شدن در همه عرصه از اقتصادی تا نظامی است.

 

به گفته وی، امروز دشمن می‌خواهد و نمی‌تواند در منطقه به ما حمله کند، دلیلش این است که اوخواست و نتوانست ولی ما خواستیم و توانستیم.

آیت ا... رئیسی در ادامه خاطرنشان کرد: پیام دوم مقاومت بی چون و چرا در برابر دشمنان خواهد بود، در هر حوزه ای که مسیولان قوی حاضر شدند از پشتیبانی مردم مطمئن باشید.برآورد ما در ماه های اخیر این است که مردم نگاهشان، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است. ما نه عقب گرد داریم و نه ایستایی  و در جا زدن، فقط راهبرد ما پیشرفت است..

وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس تاکید کرد: شکل گرفتن مجلس انقلابی پشتوانه شکل گرفتن ایران قوی و مقاوم خواهد بود

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->