دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

دستگیری ۲ قاچاقچی ناشنوا در مشهد

  • کد خبر: ۱۷۶۵۹۵
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
دستگیری ۲  قاچاقچی ناشنوا در مشهد
با تلاش ماموران کلانتری امام رضا (ع) ۲ توزیع کننده حرفه‌ای مواد افیونی در حالی در مشهد دستگیر شدند که تحقیقات بعدی نشان داد هر دو ناشنوا هستند.

ابوعطا - شهرآرانیوز؛ فرمانده انتظامی مشهد در تشریح این خبر به خبرگار شهرآرانیوز گفت: ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر کلانتری امام رضا (ع) مشهد با رصد‌های اطلاعاتی خود به سرنخ‌های از فعالیت دو برادر ناشنوا در تهیه و توزیع مواد افیونی در یکی از مناطق شهر مشهد دست یافتند.

سرهنگ احمد نگهبان افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از شناسایی مخفیگاه متهمان آن‌ها را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند. ماموران پس از اطمینان از فعالیت‌های مجرمانه این افراد با کسب مجوز‌های قضائی در یک عملیاتی ضربتی محل را که پاتوقی برای استعمال موادمخدر شده بود را پاکسازی کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات ضمن دستگیری دو برادر خرده فروش و دو معتاد متجاهر که در حال استعمال مواد مخدر در این پاتوق اعتیاد بودند، در بازرسی از محل ۱۸۳ گرم شیره تریاک و ۱۶۵ گرم تریاک در قالب  ۲۱۶بسته آماده فروش، دو دستگاه تلفن همراه مسروقه و مقادیری مشروبات الکلی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع‌رسانی و پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->