سرخط خبرها

۵۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز‌های خراسان رضوی کشف شد

  • کد خبر: ۱۷۶۹۴
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
۵۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز‌های خراسان رضوی کشف شد
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۵۱ کیلو گرم موادمخدر و ۶۰۰ لیتر سوخت در مرز‌های استان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار ماشاالله جان نثار افزود: مرزبانان خراسان رضوی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باندهای موادمخدر و سوخت در منطقه مرزی تایباد و برنامه ریزی این باندها برای انتقال، مطلع شدند و با تشدید اقدامات کنترلی و برنامه ریزی دقیق عملیاتی این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با بیان اینکه قاچاقچیان تاب مقابله با مرزبانان را نداشته و با توجه به تاریکی شب از محل متواری شدند، خاطرنشان کرد: در این عملیات، جان بر کفان مرزبان موفق شدند، مقدار 51 کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش و پیش ساز مواد مخدر به همراه یک قبضه نارنجک دستی و تجهیزات همراه را کشف کنند.

 

وی افزود: مرزبانان مقدار 630 لیتر سوخت به ارزش ریالی 34 میلیون و 650 هزار ریال از سه خودروی ترانزیتی در پست و کنترل 17 شهریور کشف و در این رابطه سه نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 

جان‌نثار خاطرنشان کرد: مرزهای تحت الحفظ مرزبانان خراسان رضوی اولین و محکمترین سد برای جلوگیری از ورود موادمخدر به داخل کشور و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر سرآغازی برای ساختن جامعه‌ای سالم و عاری از معضل شوم اعتیاد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->