برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟
سرخط خبرها

شکایت باشگاه نفت از سرمربی جدید تیم ملی فوتبال

  • کد خبر: ۱۷۷۶۵
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
شکایت باشگاه نفت از سرمربی جدید تیم ملی فوتبال
مهلت ۵ روزه اسکوچیچ به پایان رسیده است و مسئولان باشگاه صنعت نفت طبق اولتیماتومی که به اسکوچیچ داده بودند از امروز می‌توانند از اسکوچیچ به فیفا شکایت کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران به شکل عجیبی از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان جدا شد. او به آبادانی‌ها تضمین داد ضمن ترک این باشگاه به هیچ تیم ایرانی نخواهد رفت.

کمتر از ۲۴ ساعت پس از جدایی اسکوچیچ از نفت، این مربی کروات با فدراسیون فوتبال ایران برای قبول هدایت تیم ملی فوتبال به توافق رسید. این موضوع خشم مسئولان صنعت نفت آبادان را در پی داشت و آن‌ها از روزی که اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال قرارداد بست به او ۵ روز فرصت دادند تا غرامت ۱۴۰ هزار دلاری به این باشگاه بپردازد در غیر این صورت از این مربی به فیفا شکایت خواهند کرد.

حالا مهلت ۵ روزه اسکوچیچ به پایان رسیده است. این مربی قصد داشت تا با گفتگو و برگزاری جلسه با نفتی‌ها این موضوع را ختم به خیر کند، اما مسئولان باشگاه صنعت نفت طبق اولتیماتومی که به اسکوچیچ داده بودند و همچنین بر اساس مفاد قرارداد با این مربی از امروز می‌توانند از اسکوچیچ به فیفا شکایت کنند.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->