ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

۵ ساله شدن اعتبار گذرنامه‌های زیارتی + جزئیات

  • کد خبر: ۱۸۵۴۱۷
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
۵ ساله شدن اعتبار گذرنامه‌های زیارتی + جزئیات
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا از پنج ساله شدن اعتبار گذرنامه‌های زیارتی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار ذوالقدر در مورد امکان سفر به عتبات عالیات با گذرنامه زیارتی، اظهار کرد: گذرنامه زیارتی امسال برای اولین بار در کشور صادر شد و با توافق با مقامات عراقی، مجوز این گذرنامه برای سفر عتبات عالیات و عراق صادر شد.

وی از صدور بیش از ۹۲۰ هزار جلد گذرنامه زیارتی از اول محرم تا اربعین خبرداد و افزود: این گذرنامه از اول محرم سال جاری به صورت انبوه صادر شد و در اختیار مراجعان و زائران قرار گرفت و بسیاری از زائران با این گذرنامه در ایام اربعین به سفر زیارتی مشرف شدند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اعتبار این گذرنامه را پنج ساله اعلام کرد و گفت: افق دید ما برای طراحی این نوع گذرنامه این بود که در طول سال برای سفر زیارتی به عراق بتوان از این گذرنامه استفاده کرد.

سردار ذوالقدر تصریح کرد: ما حتی این پیش بینی را هم داشتیم که در سفرهای زیارتی دیگر مانند سفر به سوریه و عربستان سعودی برای حج عمره و تمتع نیز بتوان از این گذرنامه استفاده کرد.

وی با بیان اینکه این گذرنامه در ۱۲ صفحه طراحی شده است گفت: به جز صفحه اول و دوم که مشخصات فرد با عکس است از صفحه ۳ تا ۱۲ تصاویری از خانه خدا، حرم پیامبر اکرم (ص)، حرم امیرالمومنین، حرم امام حسین و حضرت ابوالفضل، حرم امام رضا، حرم زینب کبری و حرم حضرت معصومه (علیهم السلام) تعبیه شده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: در توافق اولیه که با عراق داشتیم مقرر شد از این گذرنامه در ایام محرم و صفر استفاده شود که استفاده شد اما بعد از ماه صفر نیز همچنان این تردد به عراق ادامه دارد و این گذرنامه‌ها استفاده می‌شود و زائران برای سفر به عراق و عتبات عالیات همچنان می‌توانند از این گذرنامه استفاده کنند.

سردار ذوالقدر در پاسخ به این سوال که آیا کسانی که گذرنامه عادی و معمولی دارند هم می‌توانند برای گذرنامه زیارتی درخواست دهند گفت: صدور این نوع گذرنامه به دلیل ازدحام جمعیت در ایام اربعین انجام گرفت اما الان هم امکان این کار و این درخواست وجود دارد و مشکلی نیست.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->