درباره خبرنگار شهیر فلسطینی که مهمان جشنواره «صبح» است | خون دلی که لعل شد‌ تیم ملی هاکی بانوان کشور در جایگاه پنجم آسیا قرار گرفت مردان و زنان ایرانی سال گذشته در چند سالگی پدر و مادر شدند؟ آشنایی با بیماری‌های شایع زنان و درمان آن اضطراب درونی والدین و چرخه سرنوشت فرزندان نگاهی به کارنامه استاد دانشگاه رادیوی «پکن» که بانویی مشهدی بود | سه میلیون کلمه چینی فارسی شد برنامه‌های جوانی جمعیت از رشد ۱۸ درصدی زایمان‌های سوم به بعد تا پیشگیری از سقط ۴۰۰۰ جنین بانوان بخوانند| عفونت‌های زنان و چند باور اشتباه آمار طلاق پس از ۳ دهه کاهشی شد آسیب شناسی سرودهای تولید شده با تکیه بر «هویت دخترانه» پادکست | بانویی که احیاگر قدیمی‌ترین صندوق پوش مرقد مطهر امام رضا(ع) است شیب نزولی نرخ باروری در کشور متوقف شد خراسان رضوی رتبه نخست کشوری ارائه تسهیلات جوانی جمعیت را کسب کرد راهبرد‌های دستیابی زنان به فرصت‌های شغلی مناسب MRI پیشرفته نارسایی قلبی پنهان در زنان را آشکار می‌کند! رشد استقبال زنان از رمزارز‌ها در سال‌های اخیر افزایش سهم زنان از اشتغال بخش صنعت در ۱۷ استان | معمای اشتغال نیمی از زنان «سیستان و بلوچستان» در صنعت درآمد‌های زیرزمینی مدلینگ به چه قیمتی؟ از تشکیل باندهای مافیایی تا جراحی آرایشگران در خانه! انعکاس هویت فاخر زن در شاهنامه فردوسی معضلی به نام تلفن همراه برای کودکان
سرخط خبرها
جشنواره رسانه خورشید، سنگ بنای جشنواره‌های زنان در ایران

جشنواره رسانه خورشید، سنگ بنای جشنواره‌های زنان در ایران

  • کد خبر: ۱۸۶۳۹۲
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶
مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اولین جشنواره بین المللی رسانه خورشید را سنگ بنای برگزاری جشنواره‌هایی با همین رویکرد در ایران دانست.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا شیروی، در حاشیه برگزاری اولین جشنواره بین المللی رسانه خورشید در مشهد، گفت: زنان نیمی از اعضای جامعه ایران را تشکیل میدهند و حضور گسترده‌ای در عرصه رسانه دارند.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد از فعالین رسانه دنیا که در سامانه جامع رسانه‌ها ثبت نام کردند، از خانم‌ها هستند، افزود: این حجم از حضور زنان در این جشنواره بیانگر ظرفیت بالای خانم‌ها در حوزه رسانه است.

شیروی با مهم شمردن جشنواره خورشید، ادامه داد: تاکنون همایشی در حوزه زنان در سطح بین الملل نداشتیم به همین مناسبت معاونت مطبوعاتی طرح برگزاری جشنواره زن و رسانه با عنوان خورشید را مطرح کرد که با مشارکت شهرداری مشهد، همکاری بنیاد گوهرشاد، معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در این شهر برگزار شد.

مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: امیدواریم با برگزاری این همایش، زنان رسانه‌ای که در ایران فعالیت می‌کنند و زنان رسانه‌ای دیگر که از بیش از ۴۰ کشور جهان (۱۰۰ نفر) به مشهد آمده اند ظرفیت‌های همدیگر را بشناسند.

وی افزود: گفتگو در خصوص موضوعات مرتبط با زنان مانند رسانه مقاومت، خانواده و... بین شرکت کنندگان انجام شد و در جلسات و سخنرانی‌ها به این موضوعات پرداخته شد.

شیروی بیان کرد: این جشنواره سنگ بنایی است برای برگزاری این جشنواره‌هایی با همین رویکرد در ایران.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.