تیم ملی هاکی بانوان کشور در جایگاه پنجم آسیا قرار گرفت مردان و زنان ایرانی سال گذشته در چند سالگی پدر و مادر شدند؟ آشنایی با بیماری‌های شایع زنان و درمان آن اضطراب درونی والدین و چرخه سرنوشت فرزندان نگاهی به کارنامه استاد دانشگاه رادیوی «پکن» که بانویی مشهدی بود | سه میلیون کلمه چینی فارسی شد برنامه‌های جوانی جمعیت از رشد ۱۸ درصدی زایمان‌های سوم به بعد تا پیشگیری از سقط ۴۰۰۰ جنین بانوان بخوانند| عفونت‌های زنان و چند باور اشتباه آمار طلاق پس از ۳ دهه کاهشی شد آسیب شناسی سرودهای تولید شده با تکیه بر «هویت دخترانه» پادکست | بانویی که احیاگر قدیمی‌ترین صندوق پوش مرقد مطهر امام رضا(ع) است شیب نزولی نرخ باروری در کشور متوقف شد خراسان رضوی رتبه نخست کشوری ارائه تسهیلات جوانی جمعیت را کسب کرد راهبرد‌های دستیابی زنان به فرصت‌های شغلی مناسب MRI پیشرفته نارسایی قلبی پنهان در زنان را آشکار می‌کند! رشد استقبال زنان از رمزارز‌ها در سال‌های اخیر افزایش سهم زنان از اشتغال بخش صنعت در ۱۷ استان | معمای اشتغال نیمی از زنان «سیستان و بلوچستان» در صنعت درآمد‌های زیرزمینی مدلینگ به چه قیمتی؟ از تشکیل باندهای مافیایی تا جراحی آرایشگران در خانه! انعکاس هویت فاخر زن در شاهنامه فردوسی معضلی به نام تلفن همراه برای کودکان خانواده، رُکن حیاتی جامعه
سرخط خبرها
هدف ما از برگزاری رویداد خورشید، روایتگری درباره واقعیت ایران است

هدف ما از برگزاری رویداد خورشید، روایتگری درباره واقعیت ایران است

  • کد خبر: ۱۸۶۳۹۴
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۲
عضو شورای شهر مشهد گفت: هدف ما از برگزاری رویداد خورشید روایتگری زنان رسانه در خصوص واقعیت ایران و مشهد است.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی عضو شورای شهر مشهد گفت: رویداد رسانه خورشید رویدادی است که برای روایت چهره واقعی زن مسلمان و زن توانمند ایرانی به یاد شهید شیرین ابوعاقله شکل گرفته است.  

او افزود: بیش از ۴۶ کشور در این رویداد برای روایتگری چهره واقعی زن مسلمان و توانمند ایرانی شرکت کردند، در بخش جشنواره این رویداد آثار زیادی وجود داشته که داوری شده است و اختتامیه این برنامه در مشهد برگزار می‌شود که از امروز لغایت ۹ مهرماه ما در خدمت مهمانان خارجی هستیم و فردا برنامه اختتامیه را خواهیم داشت.  

سلیمی بیان کرد: زنان روایتگری خود را می‌کنند حتی اگر مانند خانم شهیده شیرین ابوعاقله که بااینکه جلیقه خبرنگاری برتن داشت به شهادت رسید باشند، این روایتگری از طریق زنان رسانه‌ای و زنان توانمندی که در ایران حضور دارند اتفاق می‌افتد.  

عضو شورای شهر مشهد اظهار کرد: در این رویداد، برنامه آموزشی داریم و افرادی که از کشور‌های مختلف آمده اند تجربیات خود را در حوزه رسانه روایتگری می‌کنند، تقریبا ۲۰۰  مهمان از خبرنگاران ایرانی و خارجی حضور دارند.  

وی افزود: در اختتامیه برنامه سعی شد که از همه گروه‌هایی که در حوزه خبر و اطلاع رسانی هستند دعوت شود تا بتوانیم در برنامه از تجربیات زنان خبرنگار در کشور‌های مختلف استفاده کنیم و بتوانیم چهره واقعی زن مسلمان ایرانی را نمایش دهیم.  

سلیمی ادامه داد: این برنامه روز یکشنبه در مشهد به پایان می‌رسد و برای دوستان تور‌های بازدید با روایتگری زنان توانمند مشهدی در نظر گرفته شده است، برای مثال زنانی که از تمدن قدیم ما مانند خانم گوهرشاد بوده‌اند تا زنانی که در جامعه امروز ما فعال و پویا هستند، در بخش‌های بیوتکنولوژی دانشگاه فردوسی و در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند.  

عضو شورای شهر مشهد گفت: سعی می‌شود تا بخش‌های بازدیدی برای این دوستان در نظر گرفته شود و همچنین زیرساخت‌هایی ویژه بانوان و خانواده در مشهد تدارک دیده شده و تور‌هایی است که مهمانان می‌توانند از آن‌ها بازدید داشته باشند هدف ما این است که بتوانند از نزدیک واقعیت‌های ایران را درک و آن چیزی را که در ابتدای ورود به ایران در ذهن داشتند و چیزی که درباره واقعیت ایران دیدند را روایتگری کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.