داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

رحمتی در نساجی می‌ماند

  • کد خبر: ۱۹۴۷۰۹
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
رحمتی در نساجی می‌ماند
با اینکه مهدی رحمتی نتوانسته نتایج موردنظرش را در تیم نساجی به دست آورد، اما گفته می‌شود این مربی همچنان در نساجی به فعالیت ادامه خواهد داد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از باخت نساجی به تیم ذوب آهن اصفهان، مهدی رحمتی در اقدامی قابل پیش‌بینی استعفای خود را اعلام کرد. رحمتی که تصور می‌کرد شاگردانش در این بازی طلسم‌شکنی خواهند کرد، اما باخت دیگری را رقم زدند تا او ناچار به استعفا از سمت خود در این باشگاه قائمشهری شود.

به دنبال استعفای مهدی رحمتی از سمتش در باشگاه نساجی چند نشست با حضور این مربی و برخی اعضای هیئت مدیره برگزار شد، اما همچنان موضوع استعفای این مربی از نساجی به تأیید نرسیده و حتی گفته می‌شود مسئولان این باشگاه قصد دارند همچنان به همکاری با رحمتی ادامه دهند.


البته باشگاه نساجی هنوز بیانیه یا خبر رسمی درباره ادامه همکاری با مهدی رحمتی صادر نکرده است، اما به نظر می‌رسد که موضوع قطع همکاری با رحمتی و قبول استعفای خود منتفی است و رحمتی همچنان در این باشگاه به فعالیت ادامه خواهد داد.  

نساجی در فصل جاری درگیر لیگ قهرمانان آسیا هم هست و رحمتی نه در لیگ برتر و نه در لیگ قهرمانان آسیا آن نتایجی که مدنظر خودش و هواداران باشگاه نساجی بوده را به دست نیاورده است.  

لازم به ذکر است که بعد از باخت‌های اخیر فشار‌های زیادی به مهدی رحمتی وارده شده تا این باشگاه را ترک کند. این فشار‌ها که عموماً از سوی هواداران این باشگاه است، اما هنوز به نتیجه نرسیده و به نظر می‌رسد تصمیم‌گیران در باشگاه نساجی به دنبال اهداف دیگری هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->