برخورد موتورسیکلت‌ها در سبزوار یک کشته و ۲ مجروح داشت (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت مادر ۵۰ ساله و فرزند ۱۵ ساله‌اش بر اثر گاز گرفتگی در مشهد | مونوکسید کربن ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود موج جدید بارندگی به کشور از فردا یکشنبه | پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در هفته جاری (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات جدید از زلزله در اردبیل (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله اردبیل را لرزاند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارز ویژه سفر حج در خراسان رضوی از فردا کجا توزیع می شود؟ + آدرس جنازه چهار نفر در یک مجتمع مسکونی در خرم‌آباد کشف شد آغاز عرضه ارز ویژه سفر حج از فردا (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال اطلاعات نسخ دارویی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای پرداخت بیمه‌های تکمیلی پبش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | آغاز روند نسبی افزایش دما از امروز در استان جزئیات افزایش حقوق، عائله‌مندی و حق‌مسکن بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد | افزایش حقوق‌های اردیبهشت چقدر است؟ فرصت دانشگاهیان برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب + جزئیات کلاهبرداری هزار میلیاردی از ۱۴۶ نفر در پوشش پیش‌فروش خودرو در کرمانشاه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس پلیس راهور فراجا: رقم جرائم رانندگی فعلا تغییر نکرده است تا پلیس + ۱۰ نروید؛ آنلاین خلافی بگیرید! کاهش آمار ازدواج به‌دلیل پیری جمعیت | افزایش زایمان زیر ۲۴ سال دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران در پرونده «سرویس اسکورت» دستگیری زن سارق طلا از کودکان در بیمارستان‌های مشهد + عکس ادامه واریز مستمری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | زمان دقیق پرداخت معوقات حقوق فروردین مشخص شد
سرخط خبرها

جنایت خانوادگی بر سر اختلاف ملکی

  • کد خبر: ۱۹۶۱۴۶
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
جنایت خانوادگی بر سر اختلاف ملکی
دایی و خواهرزاده‌های مسلح، راننده پژو پارس نقره‌ای را به گلوله بستند.

به گزارش شهرآرانیوز سی‌امین روز آبان‌ماه روبه پایان بود که خودرو آمبولانس بدن غرق خون مردی جوان را به بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد انتقال داد. شدت جراحات به حدی بود که بلافاصله مرد زخمی را به اتاق عمل انتقال دادند و جراحی سنگین چند ساعت زمان برد تا تن بیهوش او را به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل کردند.

آنچه در میان حرف‌های کادر درمان بخش مراقبت‌های ویژه پیچیده بود، می‌گفتند: «مرد جوان تیر خورده است.» جزئیات پرونده درمانی او هم گواه این موضوع بود که این شخص را به‌دلیل جراحت ناشی از شلیک اسلحه به بیمارستان آورده بودند.

از آنجا که تیمی از نیرو‌های انتظامی در زمان انتقال مصدوم به بیمارستان آمده بودند، در همان ابتدا با دستور مقام قضایی تحقیقات خود را آغاز کردند تا ضمن شناسایی مهاجمان، از این پرونده سردربیاورند.

اما اصل ماجرا این‌گونه است که چند ساعت قبل از اینکه جوان زخمی را به بیمارستان بیاورند، او در خیابان کشمیری با خودرو پژو پارس در حال تردد بوده است که یک دستگاه خودرو سمند از جلو و یک دستگاه سواری پژو پارس از قسمت عقب با خودرویش تصادف می‌کنند. مرد جوان که از خودرو پیدا می‌شود ناگهان سرنشینان دو خودرو با سر و صورت پوشیده به سمتش حمله‌ور می‌شوند.

در میان اتاق محاصره‌شده پارس

مرد جوان که خود را در میان مهاجمان تنها می‌بیند به خودرویش پناه می‌برد و در‌ها را قفل می‌کند، اما مهاجمان دست‌بردار نیستند و یکی از آن‌ها با یک شمشیر ضرباتی به شیشه خودرو فرد زخمی وارد می‌کند. در مقابل چند نفر دیگر با لوله‌های فلزی آب ضرباتی به بدنه خودرو مرد جوان وارد می‌کنند و ضربه آخر را جوانی می‌زند که اسلحه در دست دارد. شلیک چند تیر موجب می‌شود تا این جوان از نواحی مختلف بدن هدف قرار بگیرد و زخمی شود. با خونین شدن این درگیری، بلافاصله متهمان سوار بر خودروهایشان می‌شوند و در مقابل چشم شاهدان این ماجرا متواری می‌شوند.

تماس یکی از شهروندان وظیفه‌شناس با سامانه فوریت‌های پلیس، بلافاصله پای تیم‌های انتظامی را به خیابان کشمیری می‌کشاند. علاوه بر این، تا مأموران سر برسند عوامل امدادی تن مجروح مرد جوان را به بیمارستان انتقال می‌دهند.

ردزنی مهاجمان در کمتر از ۲۴ ساعت

تا مرد جوان به هوش بیاید، مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مشهد تحقیقات میدانی خود را برای شناسایی متهمان آغاز می‌کنند. سرنخ‌های به جامانده از متهمان و تصاویر ثبت شده از خودرو آن‌ها توسط دوربین‌های مداربسته چند مغازه موجب شد تا مجریان قانون در کمتر از ۲۴ ساعت رد آن‌ها را در یکی از محله‌های حاشیه شهر مشهد بزنند.

مخفیگاه این افراد که در شب حادثه لباس یکی از قومیت‌های مناطق شرقی کشور را به تن داشتند، زیرنظر مأموران قرار داشت تا اینکه با رؤیت این افراد، ضابطان قضایی وارد عمل شده و در عملیاتی ضربتی شش نفر را دستگیر کردند.

کشف اسلحه از مخفیگاه متهمان

فرمانده انتظامی مشهد که از ابتدا در جریان این پرونده قرار داشت، در تشریح دیگر جزئیات این حادثه گفت: بنا بر شواهد موجود در این پرونده، متهمان در زمان حادثه در خیابان کشمیری اقدام به پنج مورد شلیک با اسلحه وینچستر کرده بودند که همکاران ما در اداره عملیات ویژه پلیس مشهد در بازرسی از مخفیگاه مهاجمان یک قبضه سلاح وینچستر، یک قبضه کلت کمری، تعدادی شمشیر و لوله بزرگ آهنی را که در تخریب خودرو شاکی پرونده از آن استفاده شده بود، کشف کردند.

سرهنگ احمد نگهبان افزود: برابر اعلام کادر پزشکی بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد بیش از دویست ساچمه از بدن فرد مجروح خارج شده است و با اقدام بموقع این شخص از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.
این مقام ارشد انتظامی مشهد ادامه داد: متهمان به دام افتاده که بین ۱۸ تا ۲۵ سال دارند، دایی و خواهرزاده هستند.

سرهنگ نگهبان بیان کرد: در تحقیقات اولیه، اطلاعاتی به‌دست‌آمده است که نشان از درگیری متهمان به دلیل اختلافات ملکی دارد. البته تحقیقات مأموران انتظامی درباره این پرونده ادامه دارد و شش مجرم به‌دام‌افتاده با دستور قضایی راهی زندان شده و زیرنظر قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->