سرخط خبرها

«مصطفی سیاه»، سارق مسلح گلبهار دستگیر شد

  • کد خبر: ۱۹۶۲۹۷
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
«مصطفی سیاه»، سارق مسلح گلبهار دستگیر شد
یک سارق حرفه‌ای که پیش از این بیش از ۷۰ فقره سرقت مسلحانه در گلبهار و شهر‌های نزدیک مشهد انجام داده بود، دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز،  فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار اعلام کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان گلبهار، گلمکان و جاده کاهو به دولت آباد پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس‌های آگاهی و اطلاعات قرار گرفت.

سرهنگ محسن صبری پور افزود: عوامل پلیس‌های تخصصی با اشراف اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مدار بسته، سارق مسلح (معروف به مصطفی سیاه) را در یکی از روستا‌های شهرستان شیروان خراسان شمالی شناسایی و عوامل تخصصی متشکل از سه تیم به صورت نامحسوس در شهرستان شیروان، به صورت هم زمان از سه محل احتمال اختفا متهم بازدید و در اقدامی غافلگیرانه، سارق مسلح دستگیر و به آگاهی شهرستان منتقل شد.



وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه به عمل آمده متهم به بیش از ۷۰ فقره سرقت با توسل به زور و ورود به عنف و مسلحانه در گلبهار، گلمکان، کاهو-دولت‌آباد و چناران و مشهد اعتراف کرد.

سرهنگ صبری پور تصریح کرد: در این خصوص یک مال خر اموال مسروقه نیز در بلوار توس مشهد شناسایی و دستگیر و از مخفیگاهش تعداد زیادی اموال مسروقه کشف و کلیه اموال حسب دستور مقام قضایی جهت شناسایی مال باختگان به آگاهی گلبهار منتقل شد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->