پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی برای شهادت رئیس‌جمهور پیام تسلیت وزیر کشور در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه | وحیدی: خادم‌الرضای ملت مسیر مردم‌داری را پرتلاش پیمود پژمانفر: حجت الاسلام رئیسی همواره صدای مردم را می‌شنید و آماده خدمت بود رئیس قوه قضائیه: آیت‌الله رئیسی به یک نیروی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بود علی باقری کنی کیست؟ + سوابق استاندار خراسان رضوی: رئیس جمهور ایران برخواسته از این خطه و خادم الرضا (ع) بود + ویدئو هویت تمام شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه مشخص شد آیا پنج روز عزای عمومی درپی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش، شامل تعطیلی می‌شود؟ پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی در پی شهادت رئیس جمهوری  بهادری جهرمی: عزای عمومی خللی در امتحانات دانش‌آموزان ایجاد نخواهد کرد هیئت دولت سرپرست وزارت امور خارجه را مشخص کرد رهبر معظم انقلاب: رئیس جمهور جدید ظرف ۵۰ روز انتخاب شود | محمد مخبر در مقام مدیریت قوه‌ی مجریه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و هیئت همراه (۱ خرداد ۱۴۰۳) در تبریز برگزار می‌شود اعلام ۵ روز عزای عمومی در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه | پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت پوتین شهادت رئیسی را به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت قالیباف: ابراهیم رئیسی در قلب ملت ایران جا داشت و یادش جاودانه شد جلسه فوق‌العاده سران قوا به میزبانی معاون اول رئیس جمهور | مخبر: راه شهید آیت‌الله رئیسی را بدون هیچ خللی دنبال خواهیم کرد بیانیه وزارت امور خارجه در پی شهادت آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه و هیئت همراه حسن روحانی: صفحه تلخی در کتاب انقلاب اسلامی ورق خورد تسلیت الهام علی‌اف به مقام معظم رهبری برای شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه
سرخط خبرها

سه جوان فلسطینی تبار در آمریکا هدف تیراندازی قرار گرفتند

  • کد خبر: ۱۹۶۸۲۴
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۱
  • ۱
سه جوان فلسطینی تبار در آمریکا هدف تیراندازی قرار گرفتند
پلیس ایالت ورمونت آمریکا از تیراندازی به سه جوان فلسطینی تبار در نزدیکی دانشگاه ورمونت ومجروح شدن آنها خبر داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، به دنبال تیراندازی به سه دانشجوی فلسطینی الاصل در ایالت ورمونت آمریکا، کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن در جریان این حادثه قرار گرفته است و آن را پیگیری میکند.

براساس گزارش الجزیره، فرماندار برلینگتون در ورمونت شامگاه یک شنبه به وقت محلی از مجروح شدن سه فلسطینی طی یک تیراندازی خبر داد و آن را یک تراژدی خواند.

فرماندار ورمونت تاکید کرده است که این حادثه نباید موجب تفرقه و یا نفرت بیشتر در جامعه آمریکا شود.

این درحالیست که کمیته آمریکایی-عربی ضد تبعیض می‌گوید که این حادثه احتمالا به دلیل قومیتی رخ داده و تاکید کرده که این دانشجویان به دلیل هویت عربی خود هدف قرار گرفتند.

به گفته پلیس، سه مرد جوان فلسطینی تبار که برای جشن شکرگزاری در برلینگتون بودند، در نزدیکی دانشگاه ورمونت مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است. مقامات آمریکایی می‌گویند که ضارب یک مرد سفید پوست بوده و موقع تیراندازی سخنی نگفته است.

«جان مراد» رئیس پلیس ورمونت با بیان اینکه این حادثه ساعت ۶ بعد از ظهر در نزدیکی دانشگاه ورمونت رخ داده است اعلام کرد که پلیس در جستجوی عامل تیراندازی است.

دو نفر از این افراد شهروند آمریکا و نفر سوم دارای کارت اقامت دائم است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غیرت ملی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
0
1
این کلمه «اصل» که گفتید یاد مسئولین جمهوری اسلامی افتادم که 90 درصدشون عراقی الاصل هستند.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->