پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خواص بی‌نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟ ارائه خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد توسط خادمیاران رضوی آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ وحش مشهد | درمان ارس، با خرد جمعی پیگیری می‌شود ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود | اعلام چگونگی محدوده‌بندی مدارس اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند! ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است
سرخط خبرها

ترفند عجیب قاچاقچی مشروبات الکلی برای فرار از دست پلیس

  • کد خبر: ۱۹۷۵۹۱
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
ترفند عجیب قاچاقچی مشروبات الکلی برای فرار از دست پلیس
قاچاقچی مشروبات الکلی می‌گوید برای انجام کارهای خلاف از خودروهای مسروقه‌ای که به ابزاری خاص مجهز شده بودند، استفاده می‌کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، این متهم که به‌تازگی در یکی از شهر‌های غربی کشور دستگیر شده است می‌گوید: به خاطر جثه‌ام به من اصغر کوچولو می‌گویند و کار اصلی‌ام خرید و فروش مشروبات الکلی است، اما برای اینکه مشروبات را بدون دردسر به  شهر‌های مرکزی قاچاق کنیم از خودرو‌های مسروقه و بیشتر پژو آر دی و ۴۰۵ یا پرشیا استفاده می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که چرا از خودرو‌های مسروقه استفاده می‌کرد گفت:، چون دردسرش کمتر است، اگر پلیس در جاده دنبالم می‌کرد، نمی‌توانست مرا بگیرد، چون دست‌فرمانم خوب است. بعد هم دود می‌زدم یا کف جاده میخ می‌پاشیدم و فرار می‌کردم، یک درصد هم اگر به من می‌رسیدند ماشین دزدی را رها و پیاده فرار می‌کردم.

او توضیح داد: هر یک از خودرو‌های مسروقه را به قیمت‌  ۴۰ میلیون تومان می‌خریدم و برایم فرق نمی‌کرد ارزش واقعی ماشین چقدر باشد. بعد هم یک رقم پلاک هر کدام از خودرو‌های مسروقه را عوض و از هر یک حدود سه ماه استفاده و بعد در جایی رها می‌کردم.

این متهم جوان همچنین در مورد سود قاچاق مشروبات الکلی نیز گفت: هفته‌ای سه بار از غرب کشور به تهران می‌آمدم. تقریباً در هر سرویسی ۱۰۰ میلیون تومان سود می‌کردم. همین الان هرکس بخواهد معمولی‌ترین مشروب را بخرد شیشه‌ای سه میلیون تومان باید بدهد؛ اما من هر شیشه را ۶۰۰ هزار تومان می‌خریدم.

او در مورد نحوه پیدا کردن ماشین‌های مسروقه توضیح داد: من در سایت‌ها آگهی می‌دادم و می‌نوشتم ماشین اوراقی پژو پارس خریداریم، بعد یکسری از ماشین‌های اوراقی را که می‌فهمیدم دزدی است با همان قیمت ۴۰ میلیون تومان می‌خریدم، موتورش را دستکاری می‌کردم و روی ماشین دودزا و میخ‌پاش نصب می‌کردم. بعد از غرب کشور به تهران می‌آمدم.

این متهم که سابقه کیفری ندارد ادامه داد: ۶ سال است در کار مشروب هستم، اوایل خودم با پای پیاده این کار را می‌کردم. بعد کم‌کم شیوه‌های دیگر را استفاده کردم و از ۶ ماه پیش هم از ماشین استفاده می‌کنم. بیشتر خودرو‌های مسروقه، تولید سال ۹۰ و ۹۱ بود و بعد که آگهی می‌دادم خود فروشنده خودرو را تا غرب کشور می‌آورد و بعد از آن من دست به کار می‌شدم.

منبع: سایت جنایی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->