اعطای وام بلاعوض به خودرو‌های خسارت‌دیده از سیلاب مشهد تا سقف ۵۰ میلیون تومان رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر کشور در مشهد: در مراسم باشکوه تشییع شهدای خدمت در مشهد، حادثه سخت و تلخی نداشتیم سرانه فضای ورزشی روباز برای هر دانش‌آموز خراسان‌رضوی ۲۴صدم مترمربع است صادق زیباکلام و مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت مجرم شناخته شدند (۷ خرداد ۱۴۰۳) نشانه‌های محبت‌ افراطی | چرا برخی افراد بیش از حد مهربان هستند؟ موج کوهستان چیست؟ | علت احتمالی سقوط بالگرد رئیس‌جمهور شهید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٧ خرداد ١۴٠٣) | تداوم گرما در استان تا سه‌شنبه اهدای عضو بانوی مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۷ خرداد ۱۴۰۳) مرد هزارچهره در مشهد دستگیر شد | عقرب زهرآگین پس‌از بی‌هوش‌کردن زنان، به آن‌ها تعرض می‌کرد + عکس تداوم حمایت گروه‌های مردمی و بسیج از سیل‌زدگان در خراسان رضوی ۳۰۴ ناظر در خراسان رضوی، حامی کودکان کار شدند گروه‌های جهادی در سیل مشهد چه کردند؟ ردپای کودک فروخته‌شده در پرونده همسرکشی مشهد پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در شرق کشور (۷ خرداد ۱۴۰۳) به چند دلیل با عجله غذا نخورید با خوردن آش ریواس، هزار و یک جور فایده به بدنتان برسانید | معجون سلامتی در دیگ خانگی! آیا پیاده‌روی پس از غذا خوردن به هضم غذا کمک می‌کند؟ طوفان در آمریکا ۱۱ کشته برجای گذاشت (۶ خرداد ۱۴۰۳) با یک ساعت پیاده روی چقدر وزن کم می‌کنید؟
سرخط خبرها

عابران پیاده ۵۰ درصد جان‌باختگان تصادفات در خراسان رضوی را تشکیل می‌دهند

  • کد خبر: ۱۹۸۰۶۹
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
عابران پیاده ۵۰ درصد جان‌باختگان تصادفات در خراسان رضوی را تشکیل می‌دهند
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: بیش از ۵۰ درصد جان‌باختگان تصادفات در حوزه راهور این استان مربوط به عابران پیاده بوده که آمار تکان‌دهنده‌ای است.

به گزارش شهرآرانیوز سرهنگ علیرضا رحیمی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه امسال ۳۴۲ نفر در سوانح حوزه پلیس راهور استان خراسان رضوی جان باخته‌اند که ۱۷۱ نفر آن‌ها عابران پیاده بودند.

وی اضافه کرد: همچنین در این بازه زمانی ۱۸ هزار و ۵۱۶ عابر پیاده در سوانح رانندگی مصدوم شدند که نیمی از این آمار مربوط به شهر مشهد است.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: عابران پیاده همیشه در صدر قربانیان تصادفات قرار دارند، این در حالیست که با رعایت حق تقدم و احترام به حقوق عابران پیاده و همچنین رعایت نکات ایمنی از سوی عابران و استفاده از مکان‌های گذر ویژه عابران پیاده برای عبور از خیابان می‌توان این آمار تلخ را تا حد زیادی کاهش داد.

وی افزود: روز گذشته نیز در مشهد ۴۰۶ تصادف خسارتی و ۵۷ تصادف جرحی با ۵۹ مصدوم رخ داده است.

سرهنگ رحیمی بیان کرد: همچنین ۶۱ دستگاه خودرو حادثه ساز توقیف و مرتکبان ۲ هزار و ۵۷۱ فقره تخلف حادثه ساز نیز جریمه شدند.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته از نظر طول راه‌ها در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->