افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند
سرخط خبرها

کرونا بزرگترین رویداد سالانه گوگل را لغو کرد

  • کد خبر: ۱۹۸۷۰
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کرونا بزرگترین رویداد سالانه گوگل را لغو کرد
کمپانی گوگل کنفرانس سالانه آی/او را که قرار بود از ۱۲ تا ۱۴ مه امسال (۲۵-۲۳ اردیبهشت ۹۹) در سانفرانسیسکوی کالیفرنیا برگزار شود، به دلیل استمرار بحران شیوع کرونا لغو می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از پایگاه اینترنتی «ورج»، یکی از سخنگویان شرکت گوگل با انتشار بیانیه‌ای در تایید خبر لغو این کنفرانس اعلام کرد: «به دلیل نگرانی‌ها حول کروناویروس (کووید-۱۹) و طبق دستورالعمل‌های بهداشتی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا (CDC)، سازمان بهداشت جهانی و دیگر مقامات بهداشت، تصمیم گرفته‌ایم تا رویداد حضوری آی/او را در آمفی تئاتر شورلاین لغو کنیم.»

کمپانی گوگل معمولا از کنفرانس آی/او (I/O) به عنوان بزرگترین رویداد خبری سال و برای معرفی تغییرات و امکانات جدید، محصولات و سرویس‌های خود از اندروید و گوگل مپ گرفته تا یوتیوب استفاده می‌کند. این رویداد که فرصت تعامل توسعه دهندگان را با مدیران اجرایی و کارشناسان گوگل فراهم می‌کند، سال گذشته بیش از ۷ هزار شرکت‌کننده داشت.  

رویداد آی/او گوگل آخرین مورد از رویداد‌های فناورانه است که به دلیل نگرانی‌ها از شیوع کرونا لغو می‌شود. کرونا تاکنون چندین مورد از همایش‌ها و کنفرانس‌های دنیای فناوری را لغو کرده است که از آن جمله می‌توان به کنگره جهانی موبایل، کنفرانس توسعه‌دهندگان فیس‌بوک (اف-۸) و کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی اشاره کرد.      

کروناویروس جدید با نام رسمی کووید-۱۹ نخستین بار در شهر ووهان چین شایع شد و تا این جای کار به ۷۷ کشور جهان سرایت کرده است. این بیماری تنفسی مرگبار تاکنون ۹۳ هزار و ۱۹۱ تن را آلوده کرده و جان نزدیک به ۳ هزار و دویست نفر را گرفته است.  
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->