آغاز به کار جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
سرخط خبرها

دلیل بازداشت امیرتتلو چیست؟ (۱۵ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۸۷۴۷
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
  • ۶
دلیل بازداشت امیرتتلو چیست؟ (۱۵ آذر ۱۴۰۲)
ترکیه امروز امیرحسین مقصودلو، معروف به تتلو، را در مرز بازرگان تحویل ایران داد و او با دستور قضایی بازداشت شد. چندرسانه از دلایل بازداشت او نوشته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز - به دنبال انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر دستگیری امیر حسین مقصودلو معروف به تتلو با شکایت کنسولگری ایران در ترکیه، مشخص شده که تتلو روز گذشته به دلیل تشنجی که در کنسولگری ایران در ترکیه ایجاد کرده از سوی پلیس ترکیه به بازداشتگاه منتقل شده است.

مقصودلو به تازگی پاسپورت جدید دریافت کرده، اما با پاسپورت پانچ شده و قدیمی خود به فرودگاه رفته و خواستار بازگشت به کشور بود که این موضوع نشان می‌دهد، او نه برای بازگشت به ایران، بلکه برای حاشیه‌سازی و جذب بیشتر دنبال کننده و به تبع آن گرفتن تبلیغات دست به این کار زده است.

همچنین باید گفت که مقصودلو اخیراً بخش اعظم دارایی خود را در یک کلاهبرداری از دست داده و تلاش او برای گرفتن آگهی چند برابر شده است.

از سوی دیگر شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مقصودلو پاسپورت خود را برای سفر به آمریکا و اقامت در این کشور به کنسولگری آمریکا در استانبول تحویل داده است.

خبرگزاری تسنیم درباره بازداشت تتلو نوشته است وی در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد، اما به دلیل نداشتن شاکی خصوصی احتمالاً به زودی آزاد خواهد شد.

اما انصاف نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی نوشته است:

امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که چند سال اخیر در استانبول ترکیه زندگی می‌کرد دقایقی پیش توسط پلیس ترکیه در مرز بازرگان تحویل ایران داده شده و او با دستور قضایی بازداشت شد.

لحظاتی پس از بازداشت مقام قضایی در استان آذربایجان غربی در خصوص تحقیق از اتهامات انتسابی متهم را تفهیم اتهام و در جهت تکمیل تحقیقات تحویل ضابط قضایی داد.

بنابر این گزارش؛ شکات خصوصی این خواننده غیرمجاز شکایت‌های متعددی در دستگاه قضایی علیه وی ثبت کرده بودند. مهم‌ترین شکات این فرد نوجوانان زیر ۱۸ سال و خانواده‌هایشان هستند.

تتلو طی سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای را در جهت گسترش فساد و فحشا در بین جوانان و نوجوانان داشته است. این خواننده بیشتر آثار سال‌های اخیرش مغایر با اصول اخلاقی بوده تا حدی که در زمره هیچ یک از آثار هنری قرار نمی‌گیرند.

فساد اخلاقی و رفتاری تتلو در مدت حضورش در ترکیه تا حدی پیش رفت که او در هیچ یک از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی اجازه اداره حساب کاربری را ندارد و مطابق قوانین نمی‌تواند اکانت مستقیم با هویت خود داشته باشد.

تتلو در طول مدت اقامت خود در ترکیه بار‌ها تلاش کرد در کشور‌های اتحادیه اروپا کنسرت برگزار کند که به علت قوانین این اتحادیه امکان ورود به این کشور‌ها را نداشت.

یکی از مهم‌ترین اقدامات تتلو در گسترش فساد و فحشا فراخوان برای حضور نوجوانان زیر ۱۸ سال در محل زندگی‌اش در استانبول بوده است. تتلو به همین علت در حال حاضر شکات زیادی در داخل ایران دارد که شکایت علیه وی ثبت کرده‌اند.

دلیل بازداشت امیرتتلو چیست؟ (۱۵ آذر ۱۴۰۲)

اولین عکس از امیر تتلو پس از بازداشت و بازگشت به ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
0
2
هر کی رفته خود خواسته و با پای خودش رفته این به زور کاری نکرده
سمانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
1
0
هر انسانی اشتبا میکنی ولی پیامبر ما دیدو نادید گرف ما نباید قضاوت کنیم. مگر دیدیم با چشمانمان شاید نیاز ب کمک داشته باشی شاید مریًض ولی اعدام حق ش نیست
انسان جایز الخطاس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
2
1
امیر تتلو را قرفتن نباید اعدام کنند و هر فردی را گرفتید نباید زود اعدام کن اگر آزاد آن را بگزارید و بعضی خیلی خوش حال می شوم و خیل هم ممنون می شوم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
0
0
حق اون نامرد اون همین الان باید عدام شه کثافت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
1
2
اعدامش کنید
اعدامش کنید
اعدامش کنید
آرسام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
0
0
والله اون کسایی که میگین اعدام اعدام شما کمی از صنعت موسیقی سر در بیارید هیپوقت اینطوری نمیگین!!!!
این بشر از اولین کسانی هست که صداش توی ایران تکه و هم توی R&B از مایکل جکسون هم رتبه اش بالاتره و اول ثبت شده...!
توی موسیقی هاش که اکثرا یا بیشتر از گیتار استفاده شده هیچ لوپ(تکرار)در ملودی هاش نمیبینید!!!
یه سوال هم دارم چرا نذاشتید توی کشور خودش پیشرفت کنه و نره اونجا و از سرمایه بکشه ترکیه و این همه مردم باهاتون ضد بشه حتما باید دلقک هایی مثل بهنام بانی باید ایران باشه؟
بقیه رپرا وضعشون از تتلو هم بدتره ولی شما متاسفانه مغزتون پوسیده و گیر دادین به این بشر
متاسفم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->