دختر بچه ۱۰ ساله مشهدی در استخر آب غرق شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری مرد مامورنما در شهرک شهید رجایی مشهد واژگونی وانت در دزفول ۷ زن کارگر را مصدوم کرد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) هلال احمر به ۱۱۳۱ نفر از شرکت کنندگان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خدمات ارائه داد غرق شدن کودک ۸ ساله مشهدی در استخر گلخانه زلزله در میمند فارس (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) حریق خودرو پژو ۲۰۶ و تلاش آتش نشانان برای پیشگیری از انفجار +تصاویر(۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تهران از فردا (۱۵ خرداد) بارانی می‌شود اعضای باند حرفه‌ای که کارشان «مختومه کردن پرونده‌ها» بود راهی زندان شدند| همدستی سه کارمند دادگستری با تبهکاران! غم‌های بزرگ چه بلایی بر سر تیروئید ما می‌آورند؟ جاده چالوس به کرج مسدود شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) پیش بینی وزش باد به عنوان پدیده غالب در خراسان رضوی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدها و نبایدهای طب سنتی درباره نوشیدن آب در روزهای گرم سال+ اینفوگرافی نکات مهمی که باید درباره واکسن «پنوموکوک» بدانید کشف بیش از ١۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟ آب پاکی روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی | چرا همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟ «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) خاطرات شنیدنی پزشک امام(ره) از توجه ایشان به توصیه پزشکان بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند
سرخط خبرها

پروازهای حج عمره در حال برنامه‌ریزی است

  • کد خبر: ۲۰۰۸۸۸
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
پروازهای حج عمره در حال برنامه‌ریزی است
مدیرعامل سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای پروازهای حج عمره امسال انجام شده است، گفت: از روز ۱۳ دی‌ ماه امسال آمادگی ارائه خدمات به حجاج هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز شمس‌الدین فرزادی پور امروز در دومین روز از هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در محل مصلی تهران در نشست خبری افزود: برنامه‌ریزی کمی و کیفی پرواز‌های حج با سازمان حج و زیارت است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌کردیم پرواز‌های حج عمره امسال انجام شود، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد.

فرزادی پور گفت: بنا به درخواست و برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت آمادگی لازم را داریم و از حدود نیمه دوم دی ماه (۱۳ دی‌ماه) آماده هستیم تا در خدمت مردم باشیم.

هم‌زمان با هفته حمل و نقل، هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار «حمل و نقل هوشمند، ترانزیت و توسعه اقتصادی» از ۲۷ آذرماه در شبستان مصلی تهران در حال برگزاری است که تا ۲۹ آذر ادامه دارد. در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های حوزه حمل و نقل در همه شقوق از جمله هوایی، دریایی، جاده‌ای و ریلی، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی حضور دارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->