موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد
سرخط خبرها

انتقاد ماکرون از کشتار غیرنظامیان در غزه

  • کد خبر: ۲۰۱۲۷۸
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
انتقاد ماکرون از کشتار غیرنظامیان در غزه
رئیس‌جمهور فرانسه از کشتار غیرنظامیان و «تخریب همه‌چیز» در غزه به بهانه آنچه صهیونیست‌ها «مبارزه موثر با تروریسم» می‌خوانند، انتقاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه شامگاه چهارشنبه گفت: «مبارزه موثر با تروریسم به معنای نابودی و تخریب همه چیز یا حمله کورکورانه به غیرنظامیان و کشتار آن‌ها نیست. ما نباید اجازه دهیم این ایده که مبارزه اثرگذار با تروریسم به معنای نایودی همه‌چیز است تقویت شود».

ماکرون که با شبکه پنج تلویزیون فرانسه گفتگو می‌کرد، از صهیونیست‌ها خواست حملات به غزه را متوقف کنند «زیرا پاسخ مناسبی نیست، جان همه انسان‌ها برابر است و باید از آن دفاع کرد».

او با این حال مدعی شد: «اسرائیل حق دارد در حین مبارزه با تروریسم از خود دفاع کند و ما خواهان حمایت افراد و برقراری آتش‌بس به دلایل بشردوستانه هستیم».

ماکرون همچنین ادعا کرد: «مبارزه علیه جنبش حماس و سایر گروه‌های تروریستی در خاورمیانه مسئله‌ای است که برای سایر کشور‌ها نیز اهمیت دارد. پاسخ امنیتی به تروریسم به معنای تخریب گسترده از جمله نابودی زیر ساخت‌ها و حمله به ساکنان غیر نظامی نیست».

کشور‌های غربی و رژیم صهیونیستی در حالی مبارزات مردم و مقاومت فلسطین علیه اشغالگری را «تروریسم» می‌خوانند که آن‌ها در ۷۵ سال گذشته، از هیچ جنایتی علیه فلسطینیان دریغ نکردند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->