انگیزه ۲ معتاد برای قتل هولناک مرد ۶۰ ساله در مشهد چه بود؟ + عکس بررسی پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی بابت رتبه‌بندی و متناسب سازی حقوق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | احتمال ایجاد روان‌آب و سیلاب در مشهد + فیلم مصرف برق خانه را چگونه محاسبه کنیم؟ + نحوه محاسبه امروز (۲۹ اردیبهشت) بازدید از موزه‌ها رایگان است واکسیناسیون راهکار موثر در کنترل بیماری سرطان دهانه رحم  عبور آمار قربانیان تصادفات رانندگی از مرز ۲۰ هزار تن امدادرسانی اورژانس پیش بیمارستانی به ۲۵۰ مصدوم ناشی از حیوان گزیدگی چرا حقوق و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی طبق برنامه پرداخت نشد؟ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد بارش‌های بهاری خراسان رضوی به زندگی عشایری جان تازه‌ای بخشید جزییات تلفات سیل مشهد و ابعاد عملیات امدادگران میوه را برای سلامت می‌خورید یا لذت؟ راهکارهای کاهش کلسترول چیست؟ شناسایی مقصران احتمالی وقوع سیلاب مشهد، در دستور کار دادستانی نوشیدن چای تا چند فنجان مجاز است؟ چاقی مغز را پیر می‌کند | مراقب عواقب بی‌شمار چاقی باشید
سرخط خبرها

ورود مسافر به چهارمحال و بختیاری ممنوع شد

  • کد خبر: ۲۰۴۰۵
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
ورود مسافر به چهارمحال و بختیاری ممنوع شد
استاندار چهارمحال و بختیاری با اعلام ممنوعیت ورود مسافر به این استان گفت: مسافرانی که از این تصمیم سرپیچی کنند، خودرو‌های آن‌ها به پارکینگ هدایت می‌شود.

به‌گزارش شهرآرانیوز، به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی با اعلام این خبر افزود: بر اساس این مصوبه در ورودی‌های هریک از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری ایست‌های بازرسی مستقر می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در این راستا به‌جز خودروهای هم استانی و خودروهایی که حامل مواد غذایی و کالاهای اساسی مردم چهارمحال و بختیاری باشد، اجازه به ورود به مسافران و گردشگران داده نمی‌شود.

 

عباسی تصریح کرد: در این ایستگاه‌های بازرسی، عمل غربالگری و بیماریابی نیز انجام و چنانچه مسافرانی مشکوک به ویروس کرونا باشند به مدت ۱۴ روز قرنطینه می‌شود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: این استان شرایط میزبانی از گردشگران و مسافران را ندارد و مسافران تنها می‌توانند از جاده‌های ترانزیتی استان تردد کنند اما حق ورود به شهرها و روستاهای استان را ندارند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->