ستاره‌های لیورپول و رئال مادرید در راه لیگ عربستان؟ بازگشت یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر| فولاد و یحیی توافق کردند؟ آقایی پور همچنان در لیست استقلال تراکتور در بلاتکلیفی محض تلاش برای کاهش محرومیت سنگین محمدی نامجو مطلق: فوتبال ما هنوز درگیر پرواز و وی‌ای آر است مرفاوی: اجازه دهند خود نکونام تیم را ببندد جاودانی افشاگری کرد، فدراسیون واکنش نشان داد! عباس چمنیان، هدایت تیم ملی نوجوانان را بر عهده گرفت بیدل: ورزش بانوان نیازمند حمایت جدی مسئولان است تعیین تکلیف وضعیت مربی مشهدی روی نیمکت خیبر در هفته جاری | مهاجری ادامه می‌دهد؟ سخندان: تمام ارکان فوتبال ایران درگیر مسائل فساد است | ورود VAR به تنهایی کافی نیست! + ویدئو کمتر کسی از کشتی بانوان اطلاع دارد | مسئولین از ورزش بانوان حمایت بیشتری داشته باشند نکونام به دنبال یک دستیار خارجی در استقلال تداخل بازی‌های یورو ۲۰۲۴ با مناظرات انتخاباتی | علاقه‌مندان به سیاست بر سر دوراهی! پیشنهاد پرسپولیس به کارلوس کی روش؛ شایعه یا واقعیت؟ قرعه کشی مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا
سرخط خبرها

اوسمار دستیار ایرانی نمی خواهد

  • کد خبر: ۲۰۸۷۸۵
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
اوسمار دستیار ایرانی نمی خواهد
سرمربی جدید پرسپولیس مخالف تصمیم جدید باشگاهش است.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا درویش در آخرین مصاحبه اش اعلام کرد که قصد دارد یک دستیار ایرانی را به کادر فنی تیمش اضافه کند که این مربی ایرانی خواهد بود.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس به سیدجلال قول داده مشکل نشستنش روی نیمکت مربیان را بر طرف خواهد کرد تا او دستیار اول اوسمار باشد.

در این میان خود اوسمار نیز کادرفنی تیمش را تکمیل دانسته و عنوان کرده که فقط یک مربی برای تمرین دادن دروازه بان‌ها نیاز دارند.

با این حال چرا درویش اعلام کرده که یک دستیار به کادرتیمش اضافه می شودعجیب است. هر چند او در دوران حضورش در پرسپولیس حرف های زیادی زده که بعد از چند روز خلاف آن ثابت شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->