مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

استیلی برای پرسپولیس مربی می‌گیرد

  • کد خبر: ۲۰۸۹۵۴
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
استیلی برای پرسپولیس مربی می‌گیرد
سرمربی سابق پرسپولیس از سوی باشگاه مامور شده تا موافقت گزینه‌های باشگاه را برای حضور در کادر فنی این تیم بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس و البته بازگشت و سیدجلال و حفظ دیگر دستیاران ایرانی یحیی گل محمدی، باشگاه به دنبال دو مربی دیگر برای تکمیل کادر فنی می‌گردد.در این میان از اوسمار هم نظر خواسته شده تا اگر گزینه‌ای بخصوص برای مربی دروازه بانی دارد مطرح کند، اما باشگاه برای جذب مربی و دستیار اول راسا اقدام کرده است.

نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس هیچ پیشنهادی به حسین عبدی و وحید هاشیمان دو گزینه‌ای که برای دستیاری اوسمار مطرح شده نداشته و هیچ کدام از مدیران باشگاه با این دو مربی تماسی نداشته‌اند.

در عین حال جالب‌تر اینجاست که حمید استیلی که خودش سابقه سرمربیگری پرسپولیس را در کارنامه دارد از سوی باشگاه مامور شده تا با عبدی و هاشیمان تماس بگیرد و ابتدا این مساله را با آن‌ها طرح کند تا اگر آن‌ها موافق باشند باشگاه وارد مذاکره رسمی با این مربیان شود.

در این بین ظاهرا وحید هاشمیان به استیلی جواب منفی داده و اعلام کرده به عنوان دستیار در کادر فنی پرسپولیس کار نمی‌کند، اما استیلی موفق نشده با عبدی صحبت کند.

از سوی دیگر قرار است بعد از بازگشت تیم پرسپولیس از دوبی جلسه‌ای بین اوسمار و درویش در این خصوص برگزار شود، اما به نظر می‌رسد باشگاه برای دستیار اول خودش راسا اقدام می‌کند و احتمالا تنها اوسمار را در جریان تصمیماتش خواهد گذاشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->