متهم به ۴۶ فقره سرقت پلاک خانه در مشهد دستگیر شد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) واژگونی قایق در ولایت ننگرهار افغانستان ۲۰ قربانی گرفت ویدئو | لحظه دستگیری سارق خودرو توسط مردم در تبریز افزایش آموزش‌های مهارتی به ساکنان حاشیه شهر در خراسان‌رضوی والدین هلی کوپتری و  فرزندان گلخانه‌ای چه ویژگی‌های دارند؟ یک‌سوم دانش‌آموزان خراسان‌رضوی زیر پوشش برنامه‌های اوقات فراغت قرار می‌گیرند خبر خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در حال اجراست؛ معوقات پرداخت می‌شود (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ماجرای پیک‌موتوری که گرفتار سارق موتورسیکلت در مشهد شد افزایش جمعیت، نیازمند کاهشی شدن طلاق است کشف مزرعه ارز دیجیتال در مشهد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) «معلم بلاگری» از تهدید تا فرصت اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی روز زیارتی امام‌رضا(ع) در مشهد(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) وجود ۱۲۳ ساختمان ناایمن در مشهد معاون وزیر کار: بخشی از بدهی امسال (۱۴۰۳) دولت به تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود آخرین وضعیت مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان سخنگوی شورای نگهبان (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۷ بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) وام بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات تزریق واکسن HPV هنوز برای عموم لازم نیست + ویدئو محدودیت‌های ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال امام‌خمینی‌(ره) پیش‌بینی بارش‌های رگباری در برخی استان‌ها (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مراجعه ۱۵ هزار زوج نابارور به کلینیک‌های درمانی در پاییز ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۲۰۹۸۷۶
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
مراجعه ۱۵ هزار زوج نابارور به کلینیک‌های درمانی در پاییز ۱۴۰۲
مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مراجعه ۱۵ هزار زوج نابارور به مراکز درمان ناباروری در مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر رضا وثوقی‌مقدم در نشست خبری هفته «افزایش آگاهی از بارداری» که در بیمارستان قائم مشهد برگزار شد، گفت: دو ‌مقوله در جوانی جمعیت وجود دارد؛ یکی قبل از درمان در حوزه بهداشت است که فعالیت‌های باروری و فرهنگ‌سازی در این زمینه را شامل شده که هم در روستاها و هم شهرها به صورت فعال انجام می‌شود.

وی افزود: در حوزه درمان در دوران بارداری اقداماتی انجام و خدماتی در مراکز ناباروری به زوجینی که مشکلات ناباروری دارند، ارائه می‌شود. پنج مرکز درمان ناباروری در مشهد وجود دارد که یک مرکز دانشگاهی و چهار مرکز نیز خصوصی است. در کاشمر یک مرکز ناباروری سطح دو داریم. مرکز قوچان نیز به همت دانشگاه و شهر قوچان در حال پیگیری است که تلاش می‌کنیم این مرکز را تا بعد از عید فعال کنیم.

دکتر وثوقی‌مقدم بیان کرد: در مرکز درمان ناباروری میلاد ماهانه ۲۵۰۰ مراجعه‌کننده داریم که برای دریافت خدمات مختلف مراجعه می‌کنند، حتی در این مرکز اهدای جنین نیز انجام می‌شود. در سه ماه پاییز ۱۵هزار مراجعه‌کننده به پنج مرکز درمان ناباروری مشهد داشتیم که ۷۵۰۰ نفر به مرکز میلاد و ۷۵۰۰ نفر دیگر نیز به چهار مرکز خصوصی ما مراجعه کردند.

مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: آمار مراجعات ما به مراکز درمان ناباروری نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی داشته است. از سطح استان خراسان و استان‌های دیگر به مرکز میلاد مراجعه می‌کنند. در مجموع ۳۰ درصد مراجعان ما به بیمارستان‌ها در همه رشته‌ها از خارج شهر مشهد هستند.

وثوقی‌مقدم گفت: خدمات ناباروری تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفته و دیگر مشکل مبلغ هنگفت را نداریم؛ زیرا تمام تلاش دولت این است که خدمات ناباروری به صورت کامل تحت پوشش سازمان‌های بیمه‌گر قرار بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->