آغاز به کار نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد شهادت ۲۲ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تغییر برنامه رئیس سیا برای سفر به اسرائیل پایان مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان زمینه‌های توسعه روابط بین ایران و تونس را بررسی کرد نگرانی نتانیاهو از احتمال صدور حکم بازداشت مقامات صهیونیستی در دادگاه بین المللی کیفری حمله موشکی به مواضع نظامیان صهیونیست در جولان اشغالی هلاکت سه نظامی صهیونیست در حمله مقاومت به کرم ابوسالم جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی رسانه عبری: مذاکرات آتش بس در آستانه شکست قرار دارد درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی سردار غیاثی: امنیت و اقتدار امروز ما از نعمت ولایت است حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت» (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است زندان رفتن نتانیاهو فعلا منتفی شد اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟ ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم
سرخط خبرها

معاون رئیس‌جمهور: حکم زنجانی این بود که اگر اموال برگردد، اعدام نشود

  • کد خبر: ۲۱۳۰۹۳
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
معاون رئیس‌جمهور: حکم زنجانی این بود که اگر اموال برگردد، اعدام نشود
معاون حقوقی رئیس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: حکم دادگاه زنجانی از ابتدا این بود که اگر اموال برگردد اعدام نمی‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز محمد دهقان معاون حقوقی رئیس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: حکم دادگاه زنجانی از ابتدا این بود که اگر اموال برگردد اعدام نمی‌شود.

وی افزود: بابک زنجانی سال ۹۷ از زندان به مسئولین نامه زد که «من در خارج از کشور اموالی دارم و می‌توانم بدهی را برگردانم»؛ رئیس وقت قوه‌قضائیه هم فرصتی برای بازگشت پول به او داد.

دهقان تاکید کرد: بخشی از بدهیِ زنجانی پیش‌تر با توقیف اموال او در داخل کشور پرداخت شد و بخش دیگرِ بدهیِ او هم با کالای ارزشمندی که وارد کشور شده پرداخت شد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات صرفا انتخاب افراد نیست بلکه مایه استحکام پایه‌های پیشرفت و امنیت کشور است، افزود: دشمنان ما دشمن انتخابات و دوستان ما دوستان انتخابات هستند، کسانی که دل در گرو کشور و پیشرفت کشور دارند انتخابات را مایه و بستری برای پیشرفت کشور می‌دانند و در آن مشارکت می‌کنند.

دهقان همچنین بیان کرد: کسانی که مردم را از انتخابات مایوس و تلاش می‌کنند که مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند، به کشور خدمت نمی‌کنند بلکه دانسته یا نادانسته ضربه می‌زنند و دشمنان کشور را خوشحال می‌کنند.

معاون حقوقی رئیس جمهور در پایان بیان کرد: ملت ایران همانند همیشه حماسه جدیدی خلق کنند و با توجه به موضوعاتی که در منطقه و دشمنی‌هایی که نسبت به جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران وجود دارد این انتخابات، انتخابات بسیار پرشوری باشد و موجب استحکام پایه‌های بیشتر نظام اسلامی شود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->