اختصاص معلم خصوصی و سالن مطالعه برای دانش آموزان سیدی مشهد که امتحان نهایی دارند انجام ۲۰۰ عملیات آتش‌نشانی مرتبط با سیل مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) غربالگری جنین ممنوع شده یا استاندارد؟ محمد، دومین نام پرطرفدار پسران در انگلستان شد! تداوم بارش شدید باران و تگرگ در خراسان‌رضوی | انسداد ۳ مسیر جاده‌‌ای در استان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت یک موتورسوار براثر تصادف در میدان استقلال مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد تماس‌های اورژانس مشهد رکورد زد | از تماس‌های غیراورژانسی بپرهیزید (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمالاً دیگر بارشی به این میزان در مشهد نداریم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان با پابند الکترونیک امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حضور ۳۸۰ پزشک و پرستار در شهرستان‌های خراسان‌رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی حوزه سلامت مشهد برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از سیلاب بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس مشهد درپی بارش باران‌های سیل‌آسا
سرخط خبرها

دلیل آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی مشخص شد

  • کد خبر: ۲۱۳۱۱۵
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
دلیل آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی مشخص شد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی برآورد کارشناسان این سازمان را در خصوص علت وقوع حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی تهران اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران بزرگ اظهار کرد: برآورد کارشناسان ما در مورد علت آتش‌سوزی بیمارستان گاندی اتصالی برق در اتاق کانون آتش‌سوزی است، اما این نظر نهایی نیست. ضمن اینکه اعلام نتیجه نهایی در این ارتباط زمان‌بر است.

به گفته وی، یکی از دلایلی که ما در اطفای حریق بیمارستان گاندی موفق بودیم و نگذاشتیم آتش به بخش اصلی بیمارستان که نمای کامپوزیت هم داشت سرایت کند، نردبان‌های بلند آتش‌نشانی بود.

وی در خصوص دیگر بیمارستان‌های ناایمن شهر تهران افزود: یکحرکتی در حال انجام است و جلساتی در مراکز درمانی برگزار شده، به طوری که در ۱۸ ماه اخیر وضعیت بسیار خوبی در این بخش داریم. ولی انتظار است، از آنجا که مراکز درمانی جا‌های مهمی هستند، ایمنی آن‌ها ۱۰۰ درصد شود.

محمدی در خصوص ایمنی بازار پایتخت هم گفت: بازار تهران با توجه به جمعیتی که در آن تردد می‌کنند و بافت فرسوده‌ای که دارد، جای بسیار حساس و مهمی است. ما در قلب بازار در حال فعالیت هستیم و ایستگاه‌هایی را اضافه، تجهیزات خاصی را خریداری کرده و بازدید‌های خود را بیشتر کردیم. علاوه بر این، کسبه بازار هم باید مراقب باشند.

وی تاکید کرد: حتی اگر در حوادث تلفات جانی نداشته باشیم، می‌تواند به خسارت‌های مادی زیادی منجر شود که قابل جبران نیست. نکته دیگر اینکه کسبه می‌توانند با مبلغ خیلی کمی محل کسب خود را ایمن‌سازی و از ایجاد خسارت در صورت بروز حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی عصر پنجشنبه پنجم بهمن سال جاری رخ داد و با تلاش همه جانبه، چندساعته و تحسین‌برانگیز آتش‌نشانان پایتخت از ۱۵ ایستگاه آتش شانی مهار شد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->