اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش ۵ زندگی دیگر شد (۹ خرداد ۱۴۰۳) بانوان پیش از اقدام به بارداری از سلامت دهان و دندان خود اطمینان حاصل کنند ژنتیک و وراثت اصلی‌ترین علت کم‌کاری تیروئید در کودکان بیماری MS درمان قطعی ندارد، اما با مصرف دارو می‌تواند به خوبی کنترل شود والدین؛ فرزند اول را برای حضور نوزاد جدید آماده کنند بی‌احترامی، زخمی است که با کودک می‌ماند! چه زمانی وقت مداوا و جراحی چاقی در کودکان است؟ راز جوان‌تر شدن در پیری آخرین فرصت برای ازدواج‌نکن‌ها | زنگ هشدار برای تجرد قطعی یک میلیون دهه شصتی به صدا درآمد درباره بیماری «ام اس» و راه‌های پیشگیری از آن پیش‌بینی افزایش دما در غالب نقاط کشور (۹ خرداد ۱۴۰۳) خیران مدرسه‌ساز ۳۰ کلاس جدید در حاشیه مشهد می‌سازند اما و اگر‌های ثبت‌نام سرویس مدارس | چرا سامانه «سپند» در دسترس نیست؟ فروش خودرو سیل‌زده مشهدی به ۵ میلیون تومان! سرقت مسلحانه گله گوسفندان در حوالی مشهد جدال با مرگ | روایت ۲ ساعت اضطراب و دلهره در عملیات نجات جان پاکبان مشهدی گرفتار در سیل + ویدئو خبر خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه برای معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۰ آموزش‌ و پرورش: سوالات امتحان علوم خارج از کتاب درسی نبود آموزش تهیه چند نوع دسر و نوشیدنی با توت فرنگی همه چیز درباره خواص گوجه سبز | میوه ترش و خوشمزه بهاری
سرخط خبرها

خدمات فرهنگی، اولویت استانداری خراسان رضوی در خدمت رسانی به زائران نوروزی

  • کد خبر: ۲۱۵۱۴۵
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
خدمات فرهنگی، اولویت استانداری خراسان رضوی در خدمت رسانی به زائران نوروزی
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: خدمات فرهنگی یکی از اولویت‌های ما در خدمات‌رسانی به زائران است.

به گزارش شهرآرانیوز، جلسه ترسیم نقشه راه و تبیین خدمات فرهنگی زائر از مبدأ تا مبدأ در نوروز۱۴۰۳ با حضور معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی و مدیران ارشد فرهنگ استان در محل استانداری برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در این جلسه ظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهم خدمات‌رسانی به زائرین حضرت رضا (ع) مربوط به خدمات فرهنگی است که در واقع ترجمان جریان خدمت و میزبانی زائرین حضرت در سایر عرصه‌هاست.

گنابادی‌نژاد گفت: با توجه به فرا رسیدن سال نو و سفر زائران حضرت رضا(ع) به مشهد، از آبان‌ماه برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های لازم را شروع کردیم که از ۱۵ اسفند تا ۲۴ فروردین‌ماه میزبان خدمت‌رسانی زائرین حضرت رضا(ع) باشیم.

وی در این نشست بیان کرد: عرصه‌های مختلف خدماتی از جمله اقامت، حمل ونقل، بهداشت و درمان، ایمنی جاده‌ها و سایر عناوینی که در حوزه شبکه مسائل زائرین پیش‌بینی شده توسط کمیته‌ها و دستگاه‌های مختلف چه در سطح استان و چه در سطح ملی در دستور کار هماهنگی و پیگیری و اقدام است.

گنابادی‌نژاد در حاشیه این نشست خاطرنشان کرد: بنا بر تصمیمات اتخاذ شده در جلسه امروز و با گسترش پایگاه‌های افطاری ساده در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر، برگزاری جلسات ترتیل‌خوانی قرآن قبل از اذان مغرب، افزایش کتابخانه‌های سیار، پایگاه‌های اجرای سرود، نمایش‌های خیابانی و اجرای محافل شعر امیدواریم بتوانیم مجموعه‌ای از خدمات مورد نیاز زائرین حضرت رضا(ع) را ارائه کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی افزود: در تلاشیم امسال که ایام نوروز به صورت کامل در ماه مبارک رمضان قرار گرفته است بتوانیم میزبانی شایسته‌ای از زائران حضرت رضا(ع) داشته باشیم. در این جلسه تاکید شد با محوریت آستان قدس رضوی و همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها و ظرفیت‌ها شاهد ارائه یک سیمای معنوی از مشهدالرضا در ایام سال جدید و ماه مبارک رمضان باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->