پشت‌پرده عجیب تخفیف‌های شگفت‌انگیز مکمل‌ها در داروخانه‌‌ها صرف ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی برای جبران خسارت تصادفات جاده‌ای چهار مسیر اصلی در مشهد بر اثر سیلاب همچنان مسدود است (۲۶ اردیبهشت) افزایش تعداد فوتی‌های سیل مشهد به ۴ نفر (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری تا دوشنبه + فیلم سیل در مشهد | تعداد جانباختگان مشهد به ۵ نفر رسید (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کم‌خونی یکی از بیماری‌های شایع در کودکان اهدای اعضای نوجوان مرگ‌مغزی در مشهد، نجات‌بخش زندگی ۷ بیمار شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه پیداکردن دو جان‌باخته سیلاب در پل انقلاب مشهد فوت دو شهروند در سیلاب میدان انقلاب مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم اورژانس مشهد: ۱۳ شهروند در پی جاری شدن سیلاب مصدوم شدند رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین رژیم غذایی برای آرتریت یا التهاب مفاصل کدام است؟ بهترین شیوه تربیتی برای مقابله با فحاشی کودکان پیامدهای استفاده از تلفن همراه در سلامت کودکان مستمری فروردین‌ماه مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود
سرخط خبرها

خانواده درگذشتگان کرونا از ۱۴۸۰ مشاوره بگیرند

  • کد خبر: ۲۱۵۷۴
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
خانواده درگذشتگان کرونا از ۱۴۸۰ مشاوره بگیرند
مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور از خانواده‌های درگذشتگان کرونا خواست تا از سامانه صدای مشاور بهزیستی با شماره تلفن ۱۴۸۰، خدمات مشاوره‌ای دریافت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، بهزاد وحیدنیا افزود: در شرایط کنونی مناسب ترین روش برای ارائه خدمات روانشناختی به خانواده های درگذشتگان قربانی کرونا، خدمات تلفنی مشاوره ای است.

وی اضافه کرد: با برخی مراکز تخصصی مشاوره بهزیستی در حال رایزنی هستیم تا خدمات روانشناختی به خانواده های درگذشتگان قربانی کرونا را مفصل تر و اختصاصی تر وارد پروتکل های درمانی کنیم.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: بسیاری از مناطق کشور وارد محدوده قرمز شیوع کرونا شده اند و در دسترس ترین خدمات روانشناختی و مشاوره، سامانه تلفنی ۱۴۸۰ است.

وحیدنیا در ادامه از دوستان و بستگان خانواده های درگذشتگان قربانی کرونا خواست تا از طریق تلفن و پیام های تصویری با این خانواده ها ارتباط داشته باشند و نشان دهند که این غم آنها را متاثر کرده است.

وی تاکید کرد: در شرایطی که خانواده های درگذشتگان قربانی کرونا امکان ابراز احساسات و حمایت جویی کمتری دارند لازم است بستگان و آشنایان آنها از طریق تلفن و پیام های تصویری، حمایت خود را نشان دهند.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: درباره خدمات روانشناختی خط تلفنی ۱۴۸۰، اطلاع رسانی های عمومی انجام شده است و در صورت لزوم در این زمینه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز همکاری خواهیم داشت.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز گذشته اعلام کرد: تاکنون ۱۶ هزار و ۱۶۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۹۸۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۵ هزار و ۳۸۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->