ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده درد کمک می‌کند خواص بی‌نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟ ارائه خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد توسط خادمیاران رضوی آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد | درمان «ارس» با خرد جمعی پیگیری می‌شود ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود | اعلام چگونگی محدوده‌بندی مدارس اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد
سرخط خبرها

تشکیل ستاد کمک رسانی به پزشکان در مشهد

  • کد خبر: ۲۱۷۰۴
  • ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
تشکیل ستاد کمک رسانی به پزشکان در مشهد
ستاد کمک رسانی شورای هیاتهای مذهبی مشهد به منظور خدمت رسانی به کادر پزشکی و بیماران کرونا و محرومان حاشیه این شهر شروع به کار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: اکنون که کادر پزشکی و مسوولان استان مشغول مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند بایدتلاش کرد تا این زنجیره ویروس را شکست دهیم.

سید مهدی طباطبایی افزود: نخستین کمک مردم در این شرایط درخانه ماندن است در عین حال برای تقویت روحیه بیماران مبتلا به ویروس کرونا و حمایت از کادر پزشکی نیاز به کمک های مردمی است.

وی ادامه داد: هیئاتی که همه ساله دراین ایام برای جشن مبعث و اعیاد شعبانیه هزینه می‌کردند، امسال اعلام آمادگی کرده اند که هزینه های خود را برای مبارزه با ویروس کرونا اختصاص دهند و به همین جهت این ستاد شکل گرفته که با همت و  اراده مردم ولایت مدار و خیرین و هیئات مذهبی این خدمت رسانی تا ۱۷ شعبان ادامه پیدا کند.
وی گفت: به همین منظور حساب بانک توسعه تعاون به شماره ۱۹۰۰۱۰۱۳۶۸۲۴۵۵۸ و شماره کارت 
۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۹۴۱۲۶۳ به نام شورای هیئات مذهبی مشهد به این امر اختصاص یافته است  همچنین شهروندان می‌توانند اقلام مورد نیاز از جمله آب معدنی و شیر پاستوریزه یک لیتری، پرتقال، انواع مغزها و شکلات تلخ را به پایگاه هیات انصارالمحسن، بین چهارراه لشگر و چهار بی سیم(چهارراه جهاد)مشهد تحویل دهند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->