خروج قطار باری از ریل در ازنا لرستان (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) تاکید شهید رییسی بر مردمی کردن حفاظت از محیط زیست دستگیری ۲ شکارچی قوچ‌های وحشی در نیشابور| جریمه شکار هر قوچ ۸۰ میلیون تومان تعیین شده است سقوط خودرو در نیشابور ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصویر (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری قاتل مسلح و اعترافات این فرد جانی(۱۱ خرداد ۱۴۰۳) مرگ‌های تلخ در پشت صحنه فیلم‌ها و سریالها | بازخوانی حوادث مرگبار سینمایی ترکیب طب ایرانی و نوین برای ترک سیگار تولد سومین گورخر پارک ملی کویر سمنان گیر کردن پاترول روی ریل، قطار تهران - یزد را متوقف کرد + فیلم دبیر ستاد ملی جمعیت: به دنبال افزایش حق فرزند و همسر برای کارکنان دولت هستیم صفر تا صد قوانین مربوط به «موتورسیکلت‌های پاکشتی» قیمت پیش‌فروش سؤالات امتحان نهایی با ارز دیجیتال اعلام شد! حریق منزل مسکونی در الهیه اطفا شد+تصویر جزییات ریزش ساختمان در گناباد| آواربرداری غیراصولی ۲ کشته بر جای گذاشت (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) افزایش ۲۰۰ درصدی بارش باران در مشهد نسبت به سال گذشته
سرخط خبرها

میزبانی از زائران نوروزی در بهترین سطح در مشهد و خراسان رضوی در حال انجام است (۲ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۸۲۹۷
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
میزبانی از زائران نوروزی در بهترین سطح در مشهد و خراسان رضوی در حال انجام است (۲ فروردین ۱۴۰۳)
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: خوشبختانه میزبانی از زائران نوروزی با فعالیت موثر دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در بهترین سطح در مشهد و استان در حال انجام است.

سید جواد موسوی  در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: حدود ۱۰۰ مسئله مرتبط با زائران و مسافران در استان احصا شده که در راستای مرتفع کردن و تامین این مشکلات و نیازها برنامه‌ریزی‌های موثر انجام گرفت. 
 
وی ادامه داد: اگرچه باران سنگینی در مشهد نبارید اما خوشبختانه از روز قبل از آغاز سال نو تا کنون روند اسکان و اقامت زائران و مسافران در بهترین سطح مطلوبیت انجام شد. 
 
مدیرکل گردشگری خراسان رضوی با بیان اینکه حدود ۸۵ درصد مسافران ورودی به مشهد و استان به صورت زمینی و از طریق جاده‌ها وارد استان می‌شوند، افزود: امسال هزار و ۵۷۹ چشمه سرویس در محورهای اصلی سرویس‌دهی دارند.

موسوی برگزاری مراسم سال تحویل در حرم رضوی را یکی از مراسم منحصربه‌فرد در جهان دانست که به صورت خودجوش و مردمی هر ساله در فضای معنوی و جذاب با حضور میلیون‌ها زائر و مجاور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم از نظر جذابیت گردشگری و زیارتی می‌تواند به یکی از زیباترین و بی‌نظیرترین مراسم به جهانیان معرفی گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->