برخورد کوئیک و پارس در مشهد ۶ مصدوم برجا گذاشت (۲۸ اردیبهشت) پرونده سیل مشهد روی میز کمیسیون اصل نود! کشف پیکر‌های چهار مفقود سیلاب در فریمان (۲۸ اردیبهشت) قتل جوان ۲۷ ساله افغان به‌خاطر توپ بازی! (۲۸ اردیبهشت) تمام خسارت‌های درمانی بازنشستگان تامین اجتماعی تا اسفند ۱۴۰۲ پرداخت شد | تسویه حساب ۲۰ روزه با بازنشستگان بازگشایی ۴۴ محور مسدود شده در خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت) تصادف پراید و پژو ۲۰۶ در قوچان ۷ مصذوم برجا گذاشت(۲۸ اردیبهشت) از ۸۱ روستای دارای سکنه سرخس فقط یک روستا جاده دسترسی ندارد نجات معجزه آسای جوان مشهدی از داخل چاه (۲۸ اردیبهشت) نامه سرگشاده نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به رئیس جمهور درباره کارگران و بازنشستگان   محور صالح آباد - تربت جام بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) متلاشی شدنِ شبکه شیطان پرستی و دستگیری ۲۶۱ نفر نجات نیسان آبی با پنج سرنشین از درون سیلاب (۲۸ اردیبهشت) این پزشکان متخلف هستند عملیات گسترده هلال احمر در سطح استان خراسان رضوی تسویه ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی تامین اجتماعی سازمان برنامه و بودجه اجرای قانون همسان‌سازی بازنشستگان را به تاخیر نیندازد اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره «توماج صالحی» آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران در جاده‌های خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کاهش ۳۰ درصدی تلفات تصادفات نوروزی در خراسان رضوی (۳ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۸۴۰۰
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
کاهش ۳۰ درصدی تلفات تصادفات نوروزی در خراسان رضوی (۳ فروردین ۱۴۰۳)
رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی از کاهش ۳۰ درصدی تلفات تصادفات نوروزی تا ۳ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.

سرهنگ حسین میش‌مست در گفتگو با شهرآرانیوز در مورد آخرین وضعیت از میزان تلفات تصادفات نوروزی در خراسان رضوی عنوان کرد: از ابتدای ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا امروز (۳ فروردین ۱۴۰۳) غریب به ۲۰ نفر در محور‌های خراسان رضوی به دلیل تصادف، متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین حوادث مربوط به محور غرب خراسان رضوی یعنی در محور‌های سبزوار و نیشابور به مشهد است، گفت: مسیر غرب خراسان رضوی که بیشتر حوادث نیز در آن رخ می‌دهد، مسیری کویری است و اکثر مسافران وقتی از داورزن و سبزوار وارد استان می‌شوند، فکر می‌کنند به مشهد رسیده‌اند. به جای اینکه توقف کرده و استراحت کنند، بدون توقف به مسیر خود ادامه می‌دهند که باعث بروز تصادفاتی از این قبیل می‌شود.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی با بیان اینکه نسبت به سال گذشته در تلفات تصادفات نوروزی ۳۰ درصد کاهش داشته‌ایم، اظهار کرد: از مسافران درخواست داریم که نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد کمترین حادثه در جاده‌ها باشیم. آنالیزی که از حوادث داشته‌ایم، بیشتر تصادفات مربوط به خستگی و خوب‌آلودگی رانندگان بوده است.

میش‌مست در خصوص میزان ورود مسافران به مشهد و خراسان رضوی عنوان کرد: تردد مسافران در ورود به مشهد نسبت به سال گذشته ۳ تا ۴ درصد و در ورود به خراسان رضوی ۱۰ تا ۱۲ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین از ابتدای صبح امروز مبادی خروجی مشهد در محور غرب، جنوب و شمال استان با ترافیک سنگینی همراه بوده است. همچنین ترافیک مبادی ورودی به سمت مشهد از مسیر غرب، جنوب و شمال نیز نیمه سنگنین بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->