حجت‌الاسلام والمسلمین زرندی به سِمت ریاست کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد آغاز ثبت نام کلاس اولی‌ها از امروز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان دقیق افزایش حقوق مستمری‌بگیران اعلام شد | حداقل «حقوق» بازنشستگان تامین اجتماعی؛ ۱۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان برخورد پراید با تریلی در گناباد یک فوتی و سه مصدوم داشت خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیز‌هایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید مصرف کیک و بیسکوئیت‌ را به این دلیل قطع کنید ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد (۱۸ اردیبهشت) چرا نباید از فروشنده‌های سیار غذا بخریم؟ نشستن بیشتر از ۵ ساعت؛ افزایش ۲ سانتی‌متری دور کمر را به دنبال دارد اگر پنیر زیاد مصرف کنیم چه اتفاقی برایمان می‌افتد؟ هندوانه پخته سنگ کلیه را پودر می‌کند + نحوه تهیه مجازات حبس از ۲ تا ۵۸ سال برای شاهدان دروغگوی دادگاه‌ها درج تاریخ انقضا منقضی شد از درد دل برای کارفرما تا خیانت و جنایت! (۱۸ اردیبهشت)
سرخط خبرها

استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۲۱۸۸۶۹
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی
سوپروایزر و مسئول گروه هوشبری بیمارستان قائم (عج) گفت: این اقدام که با هدف امدادرسانی به زائرین و مجاورین حرم مطهر صورت گرفت، در مناسبت شب‌های قدر نیز انجام خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رجبیان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد هر ساله به مناسبت‌های مختلف از جمله؛ عید نوروز، ایام محرم و صفر و شب‌های قدر تعدادی از پرسنل پرستاری را جهت حضور در حرم مطهر و امداد رسانی به زوار امام رضا (ع) در بخش های مختلف حرم مطهر رضوی اعزام می کند اظهار کرد: این افراد که در واقع وظیفه مراقبت از  زیارت کنندگان را بر عهده دارند، بسته به تجهیزات و امکاناتی که در اختیار دارند، در رواق‌ها و صحن های مختلف مستقر می شوند.

وی خاطر نشان کرد:  امسال هم طبق روال معمول، از ۲۹ اسفند ماه این کار از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکاری بخش مدیریت پرستاری مجموعه و همچنین بسیج جامعه پزشکی انجام میشود و طبق برنامه‌ریزی های انجام شده همکاران پرستاری و بیهوشی تیپ احیا ، درمانگاه سرپایی و امداد سرپایی هر نوع مشکل یا آسیبی که متوجه زائرین محترم باشد، از جمله فشار خون بالا ، مشکلات تنفسی و مشکلاتی که به دلیل ازدحام جمعیت ممکن است رخ دهد را رسیدگی خواهند کرد و در صورت نیاز نسبت به انتقال بیمار از طریق آمبولانس به نزدیک‌ترین درمانگاه یا بیمارستان اقدام می کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->