چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

پلمب ۹۰ مجموعه تهیه و توزیع مواد غذایی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

  • کد خبر: ۲۱۹۰۰۶
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
پلمب ۹۰ مجموعه تهیه و توزیع مواد غذایی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی تا کنون، ۳۴ هزار و ۶۳۹ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی صورت پذیرفته که نتیجه آن منجر به صدور ۵۶۱۰ اخطار، معرفی ۶۹۰ فرد متخلف به مرجع قضائی و پلمب ۹۰ مجموعه متخلف شده است.

به گزارش شهرآرانیوز فرشید وفا خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت ۱۱ هزار و ۳۸۷ مورد بازدید صورت گرفته از اماکن عمومی نیز صدور ۵۴ اخطار، معرفی ۱۴۰ نفر به مرجع قضایی و ۱۷ مورد پلمب شدند.

وی تصریح کرد: در همین بازه زمانی ۲۲۱ مورد بازرسی از مراکز و اماکن بین راهی داشتیم که ۲۴ مورد آن منجر به صدور اخطار و ۸ مورد هم معرفی به مرجع قضائی شد؛ همچنین ۷۱ مورد بازرسی نیز از پایانه‌های مسافربری داشتیم که در این حوزه نیز صدور ۱۴ اخطار را داشتیم.

وفا افزود: همچنین از دیگر اقدامات صورت گرفته از ۱۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تا ۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ می‌توان به ۲۸۶ مورد برخورد با دستفروشان دوره گرد، ۱۱۰۵ مورد بازرسی مشترک، ۸۹۳ مورد رسیدگی به شکایات مردمی ثبت شده سامانه تلفنی ۱۹۰، کشف و معدوم سازی ۲۷ تن مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف اشاره کرد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از نظارت‌های حوزه مدیریت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در موضوع آب شرب مصرفی مردم بوده است، گفت: در همین خصوص و از ابتدای طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون ۱۲۶۲ مورد بازرسی از سامانه‌های آبرسانی انجام شده و در طی این مدت ۲۲ هزار و ۳۸۳ مورد کلرسنجی داشتیم.

منبع: وبدا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->