سیل در کلات هیچ فوتی نداشت برخورد کوئیک و پارس در مشهد ۶ مصدوم برجا گذاشت (۲۸ اردیبهشت) پرونده سیل مشهد روی میز کمیسیون اصل نود! کشف پیکر‌های چهار مفقود سیلاب در فریمان (۲۸ اردیبهشت) قتل جوان ۲۷ ساله افغان به‌خاطر توپ بازی! (۲۸ اردیبهشت) تمام خسارت‌های درمانی بازنشستگان تامین اجتماعی تا اسفند ۱۴۰۲ پرداخت شد | تسویه حساب ۲۰ روزه با بازنشستگان بازگشایی ۴۴ محور مسدود شده در خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت) تصادف پراید و پژو ۲۰۶ در قوچان ۷ مصذوم برجا گذاشت(۲۸ اردیبهشت) از ۸۱ روستای دارای سکنه سرخس فقط یک روستا جاده دسترسی ندارد نجات معجزه آسای جوان مشهدی از داخل چاه (۲۸ اردیبهشت) نامه سرگشاده نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به رئیس جمهور درباره کارگران و بازنشستگان   محور صالح آباد - تربت جام بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) متلاشی شدنِ شبکه شیطان پرستی و دستگیری ۲۶۱ نفر نجات نیسان آبی با پنج سرنشین از درون سیلاب (۲۸ اردیبهشت) این پزشکان متخلف هستند عملیات گسترده هلال احمر در سطح استان خراسان رضوی تسویه ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی تامین اجتماعی سازمان برنامه و بودجه اجرای قانون همسان‌سازی بازنشستگان را به تاخیر نیندازد اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره «توماج صالحی» آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حمله به آمبولانس در جنوب استان کرمان تروریستی نبود

  • کد خبر: ۲۱۹۹۷۶
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲
حمله به آمبولانس در جنوب استان کرمان تروریستی نبود
حمله به آمبولانس در جنوب استان کرمان تروریستی نبوده و اختلافات قبلی زمینه‌ساز وقوع این دو قتل شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، امید رضایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج با اشاره به جزئیات حمله مسلحانه به یک آمبولانس خصوصی در جنوب استان کرمان، اظهار داشت: این حمله مسلحانه در حوزه جیرفت اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه در ارتباط با موضوع قبلاً یک پرونده در شهرستان عنبرآباد و یک پرونده در شهرستان رودبار تشکیل شده بود، گفت: یک متهم در ارتباط با این پرونده در زندان کهنوج بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج با اشاره به اینکه پرونده اولیه در حوزه رودبار بوده است، افزود: صبح امروز عده‌ای برای ملاقات با این متهم به زندان کهنوج می‌آیند که جلوی زندان کهنوج تیراندازی انجام می‌شود و ضاربان پس از تیراندازی فرار می‌کنند.

وی با بیان اینکه در تیراندازی صبح امروز جلوی زندان کهنوج یک نفر مجروح شده که بیمارستان منتقل می‌شود، ادامه داد: پس از این اتفاق فرد مجروح با رضایت خودش از بیمارستان کهنوج ترخیص شده و با آمبولانس خصوصی در حال انتقال از بیمارستان کهنوج به جیرفت بود که این اقدام مسلحانه رخ می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج با اشاره به اینکه حمله مسلحانه به آمبولانس در حوزه جیرفت انجام شده است، گفت: ضاربین این اقدام مسلحانه نیز در حوزه قضائی کهنوج نیستند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->